Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام باشگاه نساجی گفت: با توجه به این که موفق به مذاکره نشدیم رسیدگی به موضوع محمود فکری را به وکلای باشگاه سپردیم. ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با میزان، در مورد پیروزی تیم فوتبال نساجی مازندران در بازی مقابل تیم آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: تیم ما تغییرات زیادی داشت ولی با اتحادی که بین همه اعضای تیم به وجود آمد موفق شدیم به هماهنگی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دو ماه تمرین، همه برای موفقیت تیم نساجی تلاش کردند و همین موضوع باعث شد با وجود هوای نامطلوب اراک به سرعت خود را پیدا کرده و نتیجه خوبی رقم بزنیم. تیم ما از فصل قبل شکست نخورده بود و همان روند بازی‌های بدون باخت خود را ادامه دادیم. در حالی که حریف تیمی تازه وارد بود و برای رسیدن به انسجام به زمان بیشتری نیاز دارد.   وی در مورد صدرنشینی تیم نساجی پس از اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: هدف ما صدرنشینی نیست و واقع‌گرا هستیم. البته به دنبال بستن تیم خوبی بودیم و می‌خواهیم در نهایت به جایگاه خوبی در بالای جدول برسیم. لازم است هفته به هفته آماده شده و برای برنده شدن و ارائه بازی زیبا تلاش کنیم. از طرفی، با توجه به مربی خوب و جوانی که داریم رسیدن به اهداف بزرگ دور از دسترس نیست و با بازی که مقابل تیم آلومینیوم انجام دادند نشان دادیم تیم خوبی هستیم.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران با اشاره به برخی مشکلات تیم فوتبال آلومینیوم قبل از بازی با این تیم، تصریح کرد: ما که از مشکلات این تیم خبر نداشتیم، ولی آنقدر خوب بازی کردیم که نمی‌توان این پیروزی را به حساب مشکلات تیم حریف گذاشت. بازیکنان ما دونده و تک‌ضرب بازی کردند و معتقدم شایسته این پیروزی بودیم. شیری و مجتبی بیژن نظم خاصی به خط دفاعی تیم ما داده بودند و اصلا ناهماهنگی در تیم ندیدم. با این حال، نباید فراموش کرد ما تیمی خصوصی هستیم در حالی که اراکی‌ها علاوه بر امتیاز نزدیکی به تهران از امکانات خوبی برخوردارند، ولی ما حتی یک زمین تمرین از خودمان نداریم و زمین مسابقه تیم ما نیز وضعیت ایده آلی ندارد.

سیف‌الله‌پور با اشاره به ناآرام بودن رسول خطیبی کنار زمین تاکید کرد: تغییر همیشه هم خوب نیست. رسول خطیبی مربی خوبی است و در دوران بازی هم یکی از بهترین‌ها بوده. امیدوارم تا جایی که می‌شود این موضوع را بین خودشان حل کنند چراکه از این اتفاقات فقط تیم آلومینیوم صدمه می‌بیند و اشخاص آسیب نمی‌بینند. رسول این تیم را به لیگ برتر آورده و مدتی است آن را تمرین می‌دهد، در نتیجه اگر قرار بر تغییر باشد اول از همه تیمش صدمه می‌بیند. ما که نمی‌دانیم مشکلشان چیست، ولی اگر آنقدر عمیق نیست که با گفتمان حل می‌شود بهتر است به خاطر تیم و هوادارانش کوتاه بیایند و با همین اعضا به کارشان ادامه دهند.

مدیر تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این که از محمود فکری شکایت کردند خاطرنشان کرد: ما مایل به مذاکره بودیم، ولی شرایط به شکلی پیش رفت که همه چیز را به وکلای باشگاه سپردیم. در جریان جزئیات نیستم ولی می‌دانم آنها برای اثبات حقانیت باشگاه نساجی پیگیر موضع هستند. بیشتر بخوانید: نساجی به مصاف پیکان می‌رود

انتهای پیام/

برچسب ها: سیف الله پور نساجی مازندران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی سیف الله پور نساجی مازندران الله پور تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد

محمود کلهر بازیکن و مدیر سابق آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی آینده تیم برابر سپاهان اعتقاد دارد که این بازی برای پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است و اگر آن ها در این بازی برنده شوند، قطعا در 5 بازی آینده خود در مسابقات لیگ کشورمان هم برنده خواهند شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های فصل، باید به مصاف سپاهان اصفهان برود. 

محمود کلهر در مورد پرسپولیس و کورس قهرمانی لیگ برتر می گوید:

با این پیش فرض یعنی کسب 18 امتیاز برای پرسپولیس در 6 بازی آینده، من تصور دارم و به این تصورم ایمان دارم که استقلال امتیاز از کف خواهد داد و در ادامه مسابقات لیگ برتر، این پرسپولیس است که برنده می شود و قهرمان مسابقات خواهد شد. پرسپولیس در بازی قبل تعویض های اشتباهی انجام داد و من اعتقاد دارم که برخی از بازیکنان تیم مثل مهدی ترابی و اوستون اورونوف بازیکن هایی هستند که حضورشان در ترکیب تیم 90 دقیقه ای است و این بازیکنان هر لحظه در میدان تاثیرگذار هستند. یعنی هر دقیقه ای که آن ها در زمین نیستند پرسپولیس شانس گلزنی کمتری خواهد داشت.

کلهر درباره امیررضا رفیعی، دروازه بان جوان پرسپولیس اظهار داشت: 

علی رغم این که این بازیکن در اوقات قانونی و در ضربات پنالتی کم تجربگی کرد، باید بگویم می توان باز هم روی او حساب کرد و در فصل آینده هم می تواند به عنوان دروازه بان دوم بازی کند و باید این را در نظر گرفت که بیرانوند غیرقابل جایگزین، گاهی مثل امروز دچار مصدومیت خواهد شد.

 

کلهر برای بازی های این هفته لیگ برتر، برد پرسپولیس برابر سپاهان و مساوی استقلال برابر تراکتور را پیش بینی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان