Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:11:09 GMT

خریداری 8 هزار پازل همدلی در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۶۱۸۴

خریداری 8 هزار پازل همدلی در زنجان

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه پازل همدلی بزرگترین پویش و ماندگارترین اقدام در راستای تامین نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند کشور است، اظهار کرد: سهم استان زنجان 11 هزار و ۵۲ قطعه و هر قطعه به ارزش ۱۰ هزار تومان است که از ابتدای آغاز پویش ۸ هزار و ۲۰۰ قطعه به ارزش ۸۲ میلیون تومان توسط خیرین خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی درباره حمایت بهزیستی از کودکان خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند افزود: در حال حاضر نزدیک بیش از ۷۰۰ کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست در قالب امداد بگیر، طرح حامی و ساکن در مراکز تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند و به طور میانگین ماهانه ۱۰۰ هزار تومان برای تامین نیازهای معیشتی و تحصیلی برای کودکان تحت پوشش در طرح حامی به حساب آنها واریز می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: یکی از اقدامات سازمان بهزیستی فراهم کردن بستر و زمینه برای مشارکت‌های مردمی و ورود سازمان‌های مردم نهاد است که خیرین استان با مشارکت در اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مددجویان بهزیستی به عنوان بازوان بهزیستی عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۴۰۰ پزشک حامی مددجویان بهزیستی هستند، اظهار کرد: این گروه از جامعه در راستای درمان رایگان مددجویان در قالب گروه‌های همیار و داوطلب با بهزیستی همکاری می‌کنند.

محمدی گفت: همکاری داوطلبان متخصص در زمینه آموزشی، حقوقی و فنی و حرفه‌ای در قالب زن و مرد از دیگر روش‌های مشارکت‌های مردمی توسط این نهاد حمایتی در راستای خدمت به مددجویان و نیازمندان انجام می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به نقش کلیدی و پررنگ خیرین در راستای اهداف خیرخواهانه به جامعه هدف بهزیستی گفت: این مهم می‌تواند علاوه بر اجر معنوی گره‌گشای زندگی مددجویان و نیازمندان واقعی جامعه باشد.

وی گفت: در این راستا از ابتدای سال‌جاری تا کنون بیش از ۲ میلیارد تومان مشارکت نقدی و بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مشارکت غیر نقدی توسط بهزیستی جمع‌آوری و در بین جامعه هدف توزیع شده است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان بهزیستی کودکان مشارکت مدیر کل بهزیستی استان زنجان محمد محمدی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم

بیش از ۱۵۰ نفر از منتخبین مجلس دوازدهم در نشست همدلی و همفکری منتخبین که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شده بود، شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری