Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیابانی، مسئول بسیج جامعه زنان کشور: گفت: 2 میلیون و 500 هزار بسته معیشتی طی 6 ماهه امسال در بین نیازمندان کشور توسط خواهران بسیجی توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مینا بیابانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: بسیج خواهران از ابتدای شیوع کرونا برای ارائه خدمات به مردم در میدان حاضر شد و خدمات مختلفی از جمله تولید ماسک، ارائه مشاوره در زمینه کرونا، تهیه و بسته بندی بسته های معیشتی و بهداشتی، تهیه جهیزیه و لوازم التحریر را ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خواهران بسیجی در بحث غربالگری کرونا، تولید لباس های بیمارستانی، شیلد و سایر موارد در این مدت خدمات قابل توجهی داشتند که در مجموع بالغ بر ۱۰۳ هزار نفر روز در این برنامه ها فعالیت داشتند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به کمک مومنانه تصریح کرد: با شیوع کرونا و این که برخی از خانواده ها با کرونا دچار آسیب شدند بسته های معیشتی برای توزیع در بین نیازمندان در دستور کار قرار گرفت که طی شش ماهه گذشته دو میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان کشور توسط بسیج جامعه زنان تهیه و توزیع شده است.

بیابانی عنوان کرد: همچنین در این مدت پنج میلیون بسته بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و سایر مواد بهداشتی تهیه و در بین خانواده های نیازمند کشور توزیع شد.

وی با اشاره به کارگاه های تولید ماسک در کشور گفت: با شیوع کرونا خواهران زیادی برای مقابله با کرونا آماده شدند که اقدام به تولید ماسک نمودند به طوری که در کشور دو هزار کارگاه تولید ماسک راه اندازی شد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور خاطرنشان کرد: خواهران بسیجی در این مدت بالغ بر ۶۵ میلیون عدد ماسک را تهیه کردند و در سایر بخش ها نیز اقداماتی انجام دادند.

وی افزود: در این مدت بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان کمک نقدی برای کمک مومنانه شده است که این کمک ها به صورت بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

بیابانی با اشاره کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد افزود: این برنامه در قالب کمک مومنانه نیز اجرا می شود که از ظرفیت کمک های خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استفاده شود.

وی بیان کرد: بسیج جامعه زنان همچنان در میدان مقابله با کرونا قرار دارد و خواهران بسیجی در تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده، ارائه مشاوره و بسته های معیشتی همچنان فعالیت دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بین نیازمندان بسیج جامعه زنان بسته های معیشتی خواهران بسیجی تولید ماسک توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی