Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه «رسول خدابخش»، فرماندار اهر و «احمد محرم‌زاده»، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، از آخرین مراحل احداث کارخانه آهک هیدراته اهر، معدن گوره درق و دفتر امور اکتشافات شمال‌غرب کشور در شهرستان اهر بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مس‌پرس؛ در این بازدید «حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، «محراب احمدیان»، معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس، «علی بیات‌ماکو»، مدیر مجتمع مس سونگون، مهندس «سیاوش حاتم‌زاده» مدیر مس مزرعه اهر و تعدادی از مجریان و مدیران شرکت های پیمانکاری دکتر سعدمحمدی را همراهی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است با توجه به این‌که آهک در فرایند فلوتاسیون و تولید کنسانتره مس ماده حیاتی محسوب می‌شود و سالانه بیش از 60 هزار تن آهک برای کارخانه تغلیظ مس سونگون از نقاط دیگر تهیه می‌شود شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف رفع موانع تولید و خودکفایی در این ماده حیاتی، کاهش قیمت تمام شده و اشتغال‌زایی در منطقه اهر، طرح احداث کارخانه آهک اهر را در دستور کار قرار داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید سعید راد امروز پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در سفر به خوزستان از مراکز خرید محصولات گندم در استان دیدن کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و نیز حمل و جابجایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلو‌ها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

سید سعید راد، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان با همکاری دستگاه‌های مختلف گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلو‌ها ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود