Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یک منبع امنیتی عراقی به سایت «شفق نیوز» گفت که یک بمب در مسیر گروهی از نیروهای الحشد الشعبی و پلیس محافظ تاسیسات نفتی در روستای «بلکانه» در بخش «طوزخورماتو» در استان صلاح الدین منفجر شد.

وی افزود: در این انفجار دو پلیس محافظ تاسیسات نفتی کشته و هفت نیروی الحشد الشعبی و پلیس محافظ دیگر این تاسیسات زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود عملیات‌ مختلفی که نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی مناطق این کشور از وجود عناصر گروه تروریست‌ی «داعش» انجام می‌دهند، عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد.

برچسب‌ها انفجار گروه تروریستی داعش الحشد الشعبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انفجار گروه تروریستی داعش الحشد الشعبی انفجار گروه تروریستی داعش الحشد الشعبی اخبار کنکور الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد

مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.   به گزارش بی بی سی، او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.   وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.   در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.   این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.   عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی