Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:31:32 GMT

تجمع جمعی از کشاورزان شرق اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۶۹۲۴

تجمع جمعی از کشاورزان شرق اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کاظم محمدی نایب رییس صنف کشاورزی شهرستان اصفهان با بیان اینکه اجرای کامل مصوبات ۹ ماده‌ای شورای عالی آب، مهمترین خواسته و مطالبه کشاورزان است گفت: کشاورزان خواستار توجه ویژه و نگاه ملی به موضوع آب از طرف مسئولان کشوری هستند.

کشاورزان در این تجمع با صدور بیانیه‌ای ۶ ماده‌ای از روسای سه قوه خواستار پیگیری ویژه برای مطالبات خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخشی از این بیانیه آمده است:از آنجا که مطابق مصوبات اولیه مقرر شده بود وزارت نیرو بعد از راه اندازی تونل‌های سوم کوهرنگ و بهشت آباد، اجازه برداشت آب به استان‌های چهال محال و بختیاری، یزد و صنایع اصفهان را دهد، اما سالهاست بدون راه اندازی این طرح‌ها اجازه برداشت از محل حقابه کشاورزان اصفهانی را به آن‌ها داده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است به دلیل برداشت بی رویه حقابه، کشاورزان در اداره زندگی و معیشت ناتوان هستند.

دراین تجمع دکتر مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به، بر حق بودن مطالبه کشاورزان گفت: مصوبات ۹ ماده‌ای شورای عالی آب باید با نگاه ویژه و به صورت کامل در همین دولت تصویب شده و باید اجرایی شود تا کشاورزان به حق خود برسند.
این تجمع پس از ۳ ساعت بدون هیچ حاشیه‌ای به پایان رسید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجمع کشاورزان شرق اصفهان اجرای مصوبات شورای عالی آب مطالبه کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، در سه روز آینده احتمال بارش در استان وجود دارد.
عبدالرضا سید احمدی افزود: از تمامی کشاورزان استان درخواست می‌شود در این مدت محصول گندم خود را به مراکز سرپوشیده، سیلو‌های استاندارد و کارخانه‌های آرد تحویل کنند.
همچنین شرکت غله و خدمات بازرگانی به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز استاندارد تحویل دهند هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان هزینه حمل پرداخت می‌کند.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برداشت ۶۵۰ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: روزانه ۹۱ هزار تن گندم در استان برداشت می‌شود.
۲ هزار و ۷۵۰ دستگاه کمباین برداشت گندم در استان را انجام می‌دهند و نرخ فعالیت هر کمباین توافقی است.

دیگر خبرها

  • کشاورزان بوشهری مراقبت‌های بعد از بارندگی در مزارع را جدی بگیرند
  • برداشت توت فرنگی از مزارع مازندران (فیلم)
  • پیش بینی برداشت ۴٠٠هزار تن گندم از مزارع استان ایلام
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت