Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@05:34:28 GMT

«فارس من» مشاور قوای سه‌گانه برای حل مشکلات مردم

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۶۹۸۱

«فارس من» مشاور قوای سه‌گانه برای حل مشکلات مردم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه «فارس من» پل ارتباط بین مردم و حاکمیت است، اظهار داشت: سامانه «فارس من» مطالبات مردم را در بخش‌های استانی، ملی، اجرایی و قانونگذاری دسته‌بندی کرده و آن را به گوش مسؤولین می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس، تصریح کرد: «فارس من» مشاوری است برای قوای سه‌گانه به گونه‌ای که دغدغه‌ها و مشکلات مردم را ثبت و تقدیم قوای سه‌گانه می‌کند و این قوا درصدد حل و فصل مشکلات برمی‌آید.

وی در پایان تأکید کرد: قطعاً مجلس آن بخش از نیازها و مطالبات مردمی «فارس من» را که مربوط به حوزه قانونگذاری است، به طور جد مورد بحث و بررسی قرار داده و آن را پیگیری خواهد کرد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس من مطالبه مردمی خبرگزاری فارس فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس آخرین وضعیت طرح شفافیت قوای سه‌گانه را تشریح کرد. - اخبار سیاسی -

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت طرح شفافیت قوای 3گانه گفت: شورای نگهبان در رفع‌ و برگشت‌هایی که طرح شفافیت بین مجلس و این شورا داشت، ایرادات و ابهاماتی را به این طرح وارد کرده بود که در جلسه اخیر مجلس این ایرادات نیز مرتفع شد و بار دیگر طرح برای تعیین تکلیف به شورای نگهبان ارسال شد. 

طرح شفافیت قوای سه‌گانه اصلاح شد

 

وی افزود: یکی از موضوعاتی که مورد ابهام شورای نگهبان قرار داشت مربوط به بحث مصالح عالی نظام بود که برطرف شد. یکی دیگر از ابهامات درباره کارگروهی بود که ما آن را برای تشخیص دستگاه‌هایی که باید شفاف شوند، در طرح گنجانده بودیم. 

جوکار گفت: این کارگروه متشکل از نمایندگانی از قوای 3 گانه است که  تعیین می‌کنند شفاف شدن اطلاعات کدام دستگاه‌ها خلاف منافع  و امنیت ملی کشور است تا این دستگاه‌ها را از شفافیت مستثنی کنند. 

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس خاطرنشان کرد:  در این کارگروه دادستان کل کشور به عنوان نماینده قوه قضاییه، وزیر اطلاعات و معاون حقوقی رئیس‌جمهور به عنوان نمایندگان دولت و از مجلس نیز عضو ناظری تعیین می‌شود تا درباره امکان شفاف کردن اطلاعات دستگاه‌های مختلف تصمیم‌گیری کنند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد