Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین علا ضمن رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر اثر شعری خود اعلام کرد این منظومه همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار، توسط بنیاد حاج قاسم سلیمانی در قالب كتابی نفیس منتشر خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، افشین علا شاعرکشورمان از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر شعرش خبر داد و در صفحه مجازی خود نوشت:

تابستان امسال پس از سفری به كرمان و زیارت مزار شهید قاسم سلیمانی، تصمیم گرفتم منظومه ای در وصف آن سردار والامقام بسرایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به لطف خدا پس از روزهای متمادی توانستم این منظومه را كه در قالب مثنوی است با بیش از دویست بیت به پایان برسانم.

خوشبختانه چندی پیش این اثر به استحضار رهبر فرزانه انقلاب رسید و با استقبال ایشان روبرو شد. این بار حضرت آیت الله خامنه ای ضمن ارسال پیامی محبت آمیز، انگشتر خود را نیز به این فرزند كوچك شان اهدا كردند. هدیه ای كه از تمام مواهب مادی برایم عزیزتر است.

ان شاالله این منظومه، همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار، توسط بنیاد حاج قاسم سلیمانی در قالب كتابی نفیس منتشر خواهد شد. من هم قصد داشتم این خبر را همزمان با سالگرد شهید منتشر كنم. اما با شكست خفت بار ترامپ، قاتل بی آبروی آن سردار دلاور، چنان به وجد آمدم كه تصمیم گرفتم به نشانه ی شادی و شكر، هم اكنون این مطلب را به اطلاع عزیزان برسانم.

امید است كه این اثر ناقابل، چشم روشنی كوچكی باشد برای تسلی دل خانواده سرافراز حاج قاسم و همه ی عاشقان آن شهید عزیز كه نامش تا ابد زبانزد آزادگان و جوانمردان عالم خواهد بود.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی بدین شرح است:

بسمه تعالی

رسا و شیوا و خوش لفظ و معنا سروده شده است. منظومه ی ماندگاری خواهد شد ان شاء الله. این قریحه و این توفیق را به آقای افشین علا تبریك می گویم.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب حاج قاسم سلیمانی تقریظ رهبر انقلاب منظومه قاسم سليمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود