Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان پیرامون حضور در هفتاد و دومین نشست هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک و حضور تیم‌های فوتبال و بسکتبال ناشنوایان در مسابقات انتخابی المپیک توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مهران تیشه‌گران در خصوص برگزاری هفتاد و دومین نشست هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک که روز گذشته (۱۸ آبان ماه) برگزار شد، اظهار داشت: از سید رضا صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک به دلیل شخصیت بارز و احساس مسئولیت وی به جامعه معلولیت به ویژه ناشنوایان و هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک تشکر ویژه‌ای دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان زیر نظر کمیته ملی المپیک نیست، اما این کمیته همیشه حمایت‌های لازم را به این فدراسیون در زمینه آماده‌سازی تیم‌ها داشته است و همیشه قدردان لطف کمیته ملی المپیک هستیم.

وی افزود: حدود سه هفته پیش رئیس کمیته ملی المپیک به همراه اعضای هیأت اجرایی از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان بازدید کردند. در این دیدار پس از استماع مشکلات و خواسته‌های چهار نفر از ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا، مقرر شد حمایت‌های لازم از ورزشکاران ناشنوا و برنامه‌های پیشنهادی این فدراسیون صورت پذیرد و برای تصویب در نشست آتی هیأت اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

وی درباره احتمال عضویت فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: مقرر شد درخواست فدراسیون ناشنوایان مبنی بر عضویت در کمیته ملی المپیک در مجمع آتی این کمیته که اوایل دی ماه برگزار شود، مطرح و در صورت تصویب این فدراسیون به عنوان عضو اصلی کمیته ملی المپیک معرفی شود.

تیشه‌گران با اشاره با اینکه اعتبارات مالی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان افزایش خواهد داشت، یادآور شد: در مصوبه دیگر قرار شد اعتبارات سال ۹۹ این مجموعه بزرگ از جانب کمیته ملی المپیک از چهار میلیارد به هفت میلیارد ریال ارتقا پیدا کند. با توجه به برگزاری بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان در آذرماه ۱۴۰۰ در کشور برزیل، مقرر گردید ورزشکاران المپیک گذشته و ورزشکارانی که شانس کسب مدال را دارند از ابتدای آذرماه سال جاری به مدت یک سال ماهیانه از جانب کمیته ملی المپیک مقرری دریافت کنند. همچنین استخدام هشت نفر از قهرمانان المپیک ناشنوایان در دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی و ارتباطات کمیته ملی المپیک در دستور کار قرار گرفت.

تیشه‌گران درباره وضعیت حضور دو تیم بسکتبال و فوتبال هم گفت: با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان در رشته‌های بسکتبال و فوتبال در قاره آسیا، با تصمیم کمیته فنی ورزشکاران این دو تیم در تورنمنت انتخابی که اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

وی ضمن تشکر از وزارت ورزش و جوانان، اعضای هیأت رئیسه فدراسیون، کمیته ملی المپیک، سازمان بهزیستی کشور و همه عزیزانی که ورزشکاران ناشنوا را در این چند ساله حمایت کردند، خاطرنشان کرد: ان شاالله با هدف گذاری و برنامه ریزی درست این فدراسیون، به بهترین نحو در جهت ارتقاء سطح دانش و توانایی ورزشکاران این رشته در راستای کسب عناوین قهرمانی در المپیک و جهان گام برداریم. همچنین از تمامی مدیران و عزیزانی که در جهت به ثمر نشستن این مهم به جد تلاش کرده‌اند صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل می‌آورم.

بیشتر بخوانید: ووشوی ناشنوایان راه‌اندازی می‎شود

انتهای پیام

برچسب ها: فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان مهران تیشه‌گران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های ناشنوایان فدراسیون ورزش های ناشنوایان فدراسیون ورزش های ناشنوایان کمیته ملی المپیک هیأت اجرایی تیشه گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد

توماس باخ با اعلام اینکه ورزشکاران فلسطینی در المپیک حاضر خواهند شد اعلام کرد حتی اگر ورزشکاری از فلسطین سهمیه نگیرد هم کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران این کشور مجوز حضور خواهد داد.

به گزارش ایسنا، توماس باخ و کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران فلسطینی اجازه شرکت در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را خواهند داد. علاوه بر این، ورزشکاران فلسطینی حتی اگر سهمیه هم کسب نکنند، به المپیک خواهند رفت و دعوتنامه های فردی به آنها داده می شود.

توماس باخ درباره این موضوع گفت: ما کاملا تعهد داده‌ایم که حتی اگر هیچ ورزشکار فلسطینی نتواند سهمیه کسب کند، کمیته ملی المپیک فلسطین از دعوت‌نامه‌های ما برای حضور در المپیک بهره خواهد برد. شش تا هشت ورزشکار بر این اساس از فلسطین می‌توانند در المپیک حاضر باشند.

به گزارش ایسنا،  ورزشکاران روسیه و بلاروس در وضعیت بی طرف در بازیهای المپیک شرکت خواهند کرد و فقط می‌توانند در مسابقات انفرادی بدون پرچم و نشان کشورشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم