Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از پلمب ۲۰ واحد خدماتی مختلف و یک بانک به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، خبر داد. - اخبار استانها -

حمیدرضا بهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم ، اظهار داشت: طرح تشدید بازرسی یک ماهه از اماکن مختلف خدماتی شهرستان قشم با همراهی بازرسانی از فرمانداری، بسیج، اداره اماکن و نماینده ویژه دادستان از دو روز پیش با جدیت آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه این طرح عصرها تا شب در شهر قشم و از صبح تا عصر هر روز در نقاط مختلف شهرستان اجرا می‌شود، افزود: در این دو روز  ‌20 واحد خدماتی و یک بانک به دلیل بی توجهی به قوانین پروتکل‌های بهداشتی از جمله عدم رعایت فاصله اجتماعی و نزدن ماسک پلمپ شدند و 95 اخطار 48 ساعته هم به مراکزی که پروتکل‌های ستاد کرونای کشور را به صورت کامل اجرا نکرده بودند، داده شد. 

مدیر شبکه بهداشت و‌ درمان قشم تصریح کرد:  بازرسان ویژه این طرح  بدون کوچکترین چشم پوشی از بی توجهی‌ افراد نسبت به پروتکل‌های بهداشتی، با حمایت دستگاه قضا با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهند کرد و در این دو روز افزون بر 450 مرکز خدماتی توسط 10 تیم ویژه، بازرسی شده است.

او یادآور شد: علاوه بر واجب بودن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونای کشور، همه واحدهای خدماتی شهرستان قشم باید از کارت بهداشت سلامت و نظافت محل کسب و‌کار هم برخوردار باشند.

بهزادی اظهار امیدواری کرد: با تشدید این طرح حوزه سلامت، درنظر داریم شرایط روبه افزایش مبتلایان به کووید 19 که در کل کشور موجب نگرانی شده است را در این شهرستان با همیاری آحاد مردم از جمله مسئولان واحدهای خدماتی کنترل کنیم.

153 واحد صنفی متخلف کرونایی در استان ایلام "تذکر پلمب" دریافت کردند سایه مخرب کرونا بر سر اشتغال استان فارس؛ پلمب اصناف در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بجنورد| جریمه‌های 500 هزار تومان در انتظار صنوف متخلف بهداشتی؛ رستوران‌های متخلف «پلمب» می‌شوند

وی تصریح کرد: این طرح با هدف حفظ شرایط مناسب برای همه کسب و‌ کارها در حال اجراست تا به یاری خدا مجبور به تعطیلی مراکز مختلف خدماتی نشویم.

انتهای پیام/7558/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم

محمد افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: طی گشت بازرسی همکاران این مدیریت از واحد‌های نانوایی سطح شهر، این واحد نانوایی به دلیل فعالیت، بدون اخذ مجوز از کارگروه آردو نان و اتحادیه اصناف شهرستان متخلف شناخته شد.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف واحد‌های صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟