Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،طریقی نیا مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه گفت: بر اساس گزارش مردمی مبنی بر مفقود شدن فردی در حاشیه سد علویان گروهی از غواصان برای بررسی به این محل اعزام شدند.

او گفت: غواصان و گروه امداد و نجات آتش نشانی این شهرستان، صبح امروز در عملیاتی موفق شدند جسد این فرد را از پشت سد کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طریقی نیا گفت: جسد این فرد که حدود ۴۰ تا ۴۵ سال سن دارد، با تلاش پرسنل آتش نشانی از مسیر صعب العبور حاشیه شرقی دریاچه سد علویان به بیرون از آن انتقال یافت.

او افزود: این فرد از اهالی این شهرستان بوده و طبق گزارش شاهدان، خودروی او در حاشیه سد علویان پارک شده و چندین روز خبری از او در دست نبود.

او با بیان اینکه علت مرگ این فرد مشخص نیست افزود: جسد برای بررسی بیشتر به مقامات قضایی تحویل شد.

سد علویان در پنج کیلومتری شرق مراغه بر روی رودخانه صوفی چای واقع و اولین سد خاکی آذربایجان شرقی است که در سال ۱۳۷۴ به دست پیمانکاران ایرانی ساخته شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سدعلویان سازمان آتش نشانی غرق شدن در سد سد علویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد، گفت: دانشگاه جای زد و بند سیاسی نیست چراکه اساتید دلسرد می‌شوند از طرفی دستگاه تعلیم و تربیت باید آموزش علم و تعلیم اخلاق را فراموش نکند. 

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی با اشاره به اقدام ارزشمند سپاه استان در تجلیل از اساتید و مبلغان و مربیان روحانی، اظهار کرد: امروز روز گرامیداشت مقام و منزلت معلم و استاد است. شهید مطهری خدمات زیادی به جامعه ارائه داد و فاصله حوزه و دانشگاه را کم کرد چراکه از نگاه شهید مطهری معلمی از صفات خداوند و مظهر اسم هادی حق است.

وی تاکید کرد: معلم باید مورد احترام قرار گیرد. در نظام آموزشی ما چه در آموزش و پرورش چه در دانشگاه و چه در حوزه باید معلم و استاد تکریم و تعظیم شود.

آل هاشم با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزشی گفت: آنچه که معلمان و اساتید را استوار نگاه داشته عشق و علاقه آنهاست.

وی با اشاره به تحولات دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای امنیتی و پلیس امریکا بر خلاف ادعای خود مبنی بر آزادی بیان، اساتید و دانشجویان معترض را سرکوب کرد.

وی در پایان عملیات وعده صادق را عملیات هوشمندانه سپاه و نیروهای مسلح عنوان کرده و افزود: ضربه ایران به همه ثابت کرد، تحولات غرب آسیا با اراده جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. عملیات تنبیهی وعده صادق جایگاه ایران را در چشم ملت‌های منطقه ارتقا داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد
  • بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!