Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:33:28 GMT

دستگیری سارق مامورنما در مهرشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۷۲۹۸

دستگیری سارق مامورنما در مهرشهر

محمد معظمی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با لباس نظامی به همراه یک عدد ساک دستی به صورت مشکوک در حال پرسه زدن در منطقه فاز ۴ مهرشهر است، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری ۲۱ فاز ۴ مهرشهر قرار گرفت.

وی گفت: بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که نامبرده به محض مشاهده پلیس قصد فرار داشت که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کرج ادامه داد: در بازرسی از داخل ساک دستی وی تعداد ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی، تعدادی مدارک شناسایی و تعداد ۳ قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی متذکر شد: متهم در بازجویی‌های مأموران به جرم خود مبنی بر ۱۰ فقره سرقت در پوشش مأمور اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان البرز ارسال شد.

کد خبر 5067559

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی کرج شهرستان کرج ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا قزوین لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی مطرح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نظرآباد افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو سارق را در این زمینه شناسایی و تعقیب و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما پس از مواجه شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نظرآباد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6095167

دیگر خبرها

  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار
  • جزئیاتی تازه از دستگیری عوامل اصلی ربودن یسنا
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز