Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ بر اساس گفته‌های ورایزن، امکان فوروارد خودکار از تاریخ ۱ ژانویه سال ۲۰۲۱ غیرفعال خواهد شد. اگر همچنان از ایمیل یاهو استفاده می‌کنید و می‌خواهید ایمیل‌هایی که دریافت می‌کنید به‌صورت خودکار به یک آدرس ایمیل دیگر ارسال شود، باید از سرویس یاهو میل پرو استفاده کنید. هزینه‌ی استفاده از این سرویس، سالانه ۳۴٫۹۹ دلار و ماهانه ۳٫۴۹ دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وایزن (مالک یاهو) این تغییرات را از ماه میلادی آینده شروع می‌کند و از هم‌اکنون اطلاع‌رسانی درباره آن شروع شده است. البته ورایزن مسائل امنیتی را دلیل از کار انداختن این امکان عنوان کرده است.

ورایزن اعلام کرده است همیشه سرویس‌های خود را در برابر تهدید‌های جدید مورد ارزیابی قرار می‌دهد و به همین دلیل، تصمیم گرفته است امکان فوروارد کردن خودکار ایمیل را از نسخه رایگان ایمیل یاهو حذف کند تا این سرویس همچنان ایمن باقی بماند.بیشتر بخوانید: اپلیکیشن‌هایی که باید از گوشی موبایل خود حذف کنیدویژگی فوروارد کردن خودکار ایمیل در یاهو در اکثر مواقع مورد سوء استفاده هکر‌ها قرار می‌گرفت. هکر‌ها با هک کردن ایمیل‌های یاهو، ایمیل خودشان را در قسمت فوروارد خودکار ایمیل قرار می‌دادند تا به ایمیل‌های کاربران دسترسی پیدا کنند. ایمیل یاهو بیش از سه میلیارد کاربر دارد؛ البته تعداد زیادی از این کاربران احتمالا دیگر از این سرویس یاهو استفاده نمی‌کنند. اخیرا یاهو اعلام کرد که در سال ۲۰۱۶ دو بار هک شده و اطلاعات تعداد زیادی از کاربران آن دزدیده شده است. منبع: زومیت لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار تکنولوژی یاهو جدیدترین عکس های سلبریتی ها ایمیل یاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس + سند
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • آپشن جدید خودروهای آمریکا
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران