Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی آمده است: رحلت عالم ربانی و وارسته حاج ماموستا عبدالقادر بیضاوی  امام جمعه فقید اهل سنت ارومیه که عمر ارزنده خویش را صرف ترویج فضایل اخلاقی  و همگرایی میان اقوام و مذاهب در بین هم میهنان خویش کرد موجب تاثر  وتالم خاطر شد که درگذشت این عالم زاهد و پارسا را به جامعه اهل سنت و مردم فهیم آذربایجان غربی و بالاخص علمای مکرم  وخاندان آن مرحوم تسلیت می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مشاور ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در پیام دیگری ضمن تسلیت رحلت عالم ربانی، مدرس ممتاز مدارس علوم دینی و رییس شورای افتای کردستان ماموستا ملا حیدر مصطفوی سقزی نوشت: وی در طول عمر گرانبهای خود در عرصه فرهنگ اسلامی، آثار پربرکتی را از خود بر جا گذاشت. آثار ارزنده علمی ایشان در عرصه علوم قرآنی، فقه و اصول وتربیت دهها عالم دینی با اندیشه اعتدال  و دقت نظر علمی ایشان در عرصه فتوی واستنباطات فقهی  ستودنی است.
 
مرحوم ماموستا عبدالقادر بیضاوی پنجشنبه ۱۵ آبان ماه پس از چند روز تحمل بیماری کرونا در ۸۷ سالگی دارفانی را وداع گفت.
 
همچنین ماموستا ملا حیدر مصطفوی سقزی، رئیس شورای افتای اهل سنت استان کردستان که روز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه در سن ۷۶ سالگی دارفانی را وداع گفت، از علمای بلند پایه کردستان، رئیس شورای عالی افتا اهل سنت استان و عضو شورای افتا مدیریت اهل سنت بعثه رهبر معظم انقلاب بود. ‌
 
 انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری