Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:54:42 GMT

آنلاین گل رز سرخ بخرید

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۷۵۲۷

آنلاین گل رز سرخ بخرید

هر جا صحبت از گل به میان می آید گل رز سرخ  اولین تصویریست که در ذهن انسان نقش می‌بندد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تی تی گیفت، گل سرخ در داستان های قدیمی هندو به دلیل دلپذیریش، خدای مهر بوده و حتما برایتان جالب است بدانید که قدیمی ترین گل سرخ زنده جهان که ۱۰۰۰ سال عمر دارد بر روی دیوار یک کلیسا در شهر آلمان رشد کرده و تا زمانی که شکوفه رشد کند، هرگز از بین نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رومی ها آنچنان به گل های رز علاقمند بودند که از گلبرگ‌های گل رز در مهمانی‌ها، ساختن عطر و امور پزشکی استفاده می‌کردند. همچنین کف تالارهایشان را با گلبرگ‌های گل رز پر می‌کردند و باور داشتند که این کار باعث افزایش علاقه بین طرفین می‌شود.

یونانیان باستان نیز به گل رز علاقه فراوانی داشتند و معتقد بودند که الهه گل‌ها (کلوریس) گل رز را ساخته است و آفرودیت (الهه عشق) آن را نامگذاری کرده است. ادایونیسیس شهد و عطر دلپذیر به آن داده است. زفیر (الهه بادها) ابرها را کنار زده است تا آپولو (الهه خورشید) بر گل رزها بتابد و شکوفه بزنند.

در افسانه های یونانیان باستان آمده که گل سرخ در بهشت به رنگ سپید بوده و پس از بوسه حوا بر گلبرگ های آن به رنگ سرخ درآمده است.

کشیش های انگلیسی معتقد بوده اند که گل رز خون مسیح است که هنگام به صلیب کشیده شدنش بر روی زمین ریخته است.

گل های رز در سرتاسر جهان نمادی برای نشان دادن عشق و محبت میان انسان‌ها و مخصوصا عاشقان می باشند و در رنگ‌ها و انواع مختلف در بسیاری از کشورهای جهان پرورش داده می شوند. این گل براستی مظهر زیبایی و عشق است و می‌تواند با هر رنگ مفهومی را به مخاطب انتقال دهد.

از زمان‌های قدیم عاشقان حلقه‌ای از گل سرخ را بر سر در زنان محبوب خود می آویخته اند و بسیاری بر این باورند هدیه دادن ۱۲ شاخه گل رز سرخ به معنای" تا ابد دوستت دارم" می باشد.

جالب است بدانید نحوه باز بودن گلبرگ های گل رز نیز مفهوم آن را تغییر می دهد. مثلا جوانه گل رز می تواند به معنی شروع عشق و گل رز کاملا شکفته شده، به مفهوم عشقی پایدار و ابدیست.

معنی گل رز صورتی

گل رز صورتی، می تواند بیانی برای قدردانی و سپاسگزاری باشد. برخی براین باورند که گل رز صورتی روشن زبانی تازه برای ابراز همدردی، تحسین، شادی و حتی جلب اعتماد دارد.

معنی گل رز سفید

گل رز سفید مفهوم پاک دامنی و معصومیت و همچنین جوانی و فروتنی را به مخاطب انتقال می دهد. و از همین رو در مراسم عروسی و برای دسته گل و تاج گل عروس بسیار پر کاربرد است. ترکیب گل سرخ و سفید می تواند مفهوم یکی شدن و وحدت را در پی داشته باشد.

معنی گل رز زرد

گل رز زرد به معنای دوستی و سرخوشی است و می تواند مفاهیمی معادل آغازی تازه و یا خوش آمد گویی را در پی داشته باشد. عده ای معتقدند گل زرد با رگه های قرمز رنگ به معنای آن است که هدیه دهنده در حال دل باختن است.

معنی گل رز گلبهی

گل رز گلبهی می تواند کلامی برای تقدیر و تشکر باشد.

معنی گل رز نارنجی

رنگ نارنجی نشانه ای برای عطش و تشنگی است و همچنین می تواند برای نشان دادن اشتیاق، هیجان و شیفتگی شما نسبت به مخاطبتان باشد.

معنی گل رز بنفش

گل رز بنفش که بسیار دلنواز و کمیاب است شیفتگی و صمیمیت و عشق را منتقل می کند و هرچقدر این بنفش خوشرنگ تیره تر یاشد نمادی برای صمیمیت بیشتر و عمیق تر می باشد.

گل ها زیباترین و به یادماندنی ترین هدیه های جهانند برای گفتن دوستت دارم ها و به یادت هستم ها و کنارت میمانم ها و در اندوهت شریک هستم ها و گل های رز سرخ همیشه در ردیف اول همه خاطرات عاشقانه خود نمایی می کنند.

شما هم می توانید اگر دلتان برای عزیزتان تنگ شده و یا می خواهید دلش را به دست بیاورید به هدایای گل رز هلندی ما در فروشگاه اینترنتی  تی‌تی گیفت سر بزنید و از هر کجای ایران و جهان سفارش گل آنلاین را با گل های چشم نواز به همراه هدایای دیگر برای کسانی که دوستشان دارید و به یادشان هستید در سرتاسر ایران ارسال کنید و دلیلی برای شادی و لبخندشان باشید.

گل فروشی آنلاین تی‌تی گیفت این امکان را فراهم کرده تا ایرانیان خارج از کشور هم بتوانند با روش های پرداخت متنوع با خرید و سفارش گل رز و ارسال گل به سراسر ایران با گل فروشی تهران و ارسال گل به کرج را با بهترین کیفیت تجربه کنند و در مناسبت های مختلف مانند تولد و هدیه تولد ، جشن سپندارمزد، شب یلدا، تشکر و غیره بدون اینکه در مراسم حضور داشته باشند، علاقه و احساسات خود را با خرید گل رز به انواع مختلف شامل سفارش گل رز شاخه ای، خرید دسته گل رز، ارسال باکس گل رز، سفارش سبد گل رز، گلدان گل رز و گل رز جاودان به عزیزانشان ابراز کنند.

خرید گل آنلاین را با تی‌تی گیفت تجربه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گل رز ارسال گل گل سرخ رز سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و التعاون در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و التعاون امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و التعاون

لیگ حرفه‌ای عربستان (التعاون - الهلال) ساعت ۱۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750265

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید