Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، غلامرضا سالاری سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی، یک دستگاه خودروی مرسدس بنز گذر موقت را که به طرز مشکوکی در سطح شهر شیراز تردد می کرد، متوقف کردند.

وی افزود: خودروی مذکور فاقد مدارک و اسناد قانونی بوده که برای بررسی های بیشتر، خودرو توقیف و پرونده ای نیز در این رابطه تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقیف خودروی یک بچه پولدار

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: مالک خودروی بنز طی بازجویی های اولیه، هرگونه تخلف در این رابطه را انکار کرد و این در حالی بود که طی تحقیقات انجام شده در شعبه مشخص شد که علی رغم گذشت مدت زمان زیادی از منقضی شدن پلاک تردد خودرو، مجوز آن تمدید نشده و به طور غیرقانونی در سطح شهر در حال تردد بوده است.

سالاری با بیان اینکه خوردوهای وارداتی باید با پرداخت عوارض گمرکی وارد کشور شود و در غیر اینصورت قاچاق تلقی می شود، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط خودروی بنز به نفع دولت و جریمه ۱۹ میلیارد ریالی برای مالک آن صادر کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: رکنا سازمان تعزیرات توقیف قاچاق دولت اخبار حوادث متهم فارس شیراز جریمه میلیاردی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ترامپ فیلم ایران بایدن قیمت دلار انتخابات آمریکا تلگرام انتخابات قصاص تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها

 


به گزارش تابناک فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد