Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@15:56:52 GMT

کسي بدون دليل در زندان‌ها نمي‌ماند

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۷۶۰۲

کسي بدون دليل در زندان‌ها نمي‌ماند

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به ابلاغ بخشنامه ویژه رئیس دستگاه قضا برای پایش زندانیان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم کسی بدون دلیل در زندان‌ها نماند.
به گزارش خبرگزاری آریا، مهدی حاج محمدی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه گفت: بر اساس این بخشنامه تلاش سازمان زندان‌ها این خواهد بود که کسی بدون دلیل در زندان‌ها نماند و برای کسانی که زندان برایشان ضرورت و فایده ندارد، تصمیم دیگری گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سختی‌ها و مشکلات شغل زندانبانی تأکید کرد: برای جبران این سختی‌ها و با پیگیری‌های صورت گرفته، اجرای قانون موسوم به «تسرّی» که در سال 91 تصویب و تاکنون اجرا نشده بود، با موافقت دولت در لایحه بودجه 1400 گنجانده خواهد شد.
رئیس قوه قضاییه در واکنش به این گزارش با تقدیر از زحمات کارکنان سازمان زندان ها، تأکید کرد: اگر حق و حقوقی برای این کارکنان زحمت کش در قانون در نظر گرفته شده است، چرا نباید به طور کامل اجرا شود؟ لازم است برای تحقق این حق و حقوق پیگیری‌ها را تا آخر ادامه دهید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بدون دلیل زندان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای سختی در انتظار استقلال است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: دیدارهای سختی در پیش داریم.

ادامه دارد....

کد خبر 6095629

دیگر خبرها

  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم
  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در سازمان زندان‌‎ها
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک