Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه5 گفت: حمایت همه جانبه برای ایجاد اشتغال بانوان سرپرست خانوار با جدیت در شهرداری منطقه5 دنبال می‌شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه5، محمود کلهری افزود: در این منطقه، تمام توان خود را برای حمایت حداکثری از بانوان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال و درآمدزایی آنها به کار خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت از بانوان سرپرست خانوار باید در عمل کیفی انجام شود و نه اینکه فقط به گفتار اکتفا کرد. اینم مهم را با جدیت رصد می‌کنم و در اولویت‌ برنامه‌های منطقه است. باید امکانی را فراهم کنیم که بانوان سرپرست خانوار بتوانند برای امرار معاش خود و افراد تحت تکفلشان حداقل‌ها را داشته باشند. در همین راستا کارهایی انجام شده است و برای امور مهمتر ، با جدیت بیشتری در حال پیگیری هستیم.
کلهری در ادامه افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی در مجموعه شهرداری منطقه 5 وجود دارد و امیدوارم با عزم جدی ، اتفاق‌های خوبی در این زمینه رخ دهد. فعالیت‌های خوبی از نظر آموزش برای توانیابان، شهروندان و بانوان سرپرست خانوار در مجموعه‌های کوثر ارائه می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانوان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی

رضا محمدی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: فعالیت اتباع فاقد مدارک هویتی و غیرمجاز به عنوان پاکبان در سطح شهر جرم محسوب می شود.

محمدی با تأکید بر اینکه رفت و روب، نظافت و آراستگی شهر یکی از مهمترین مأموریت‌های شهرداری تهران است، افزود: اکثر زباله گردها اتباع هستند که با دستورات قضایی اخذ شده آنها رد مرز شدند.

مدیر عامل سازمان پسماند درباره فعالیت اتباع به عنوان پاکبان در سطح شهر اظهار کرد: در قراردادهایی که میان شهرداری و پیمانکاران منعقد شده عنوان بهره مندی از نیروی اتباع مجاز که دارای مدارک هویتی و ساکن کشور هستند، درج شده است.

محمدی افزود: فعالیت اتباع فاقد مدارک هویتی و غیرمجاز به عنوان پاکبان در سطح شهر جرم و تخلف در قرارداد محسوب می شود و لذا در صورت فعالیت، از سوی شهرداری و همچنین پلیس امنیت با آنها برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد