Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@21:20:47 GMT

گروه جهادی خط مقدم مبارزه اقتصادی با دشمنان هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۸۰۶۵

گروه جهادی خط مقدم مبارزه اقتصادی با دشمنان هستند

سردار کشکولی با اشاره به توطئه های دشمنان در جنگ اقتصادی، گفت: گروه های جهادی خط مقدم مبارزه با توطئه های اقتصادی دشمنان قرار دارند.

سردار « مرتضی کشکولی» در حاشیه دیدار با گروه های جهادی گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد با بیان اینکه دشمنان امروز در عرصه اقتصاد به جنگ ملت ایران آمده اند، اظهار داشت: گروه های جهادی در خط مقدم مبارزه با توطئه های دشمنان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به فعالیت 2 هزار و 200 گروه جهادی در استان، افزود: باید از این ظرفیت بزرگ برای محرومیت زدایی و تقویت خدمت به مردم بهره گرفته شود.

 

وی با ابراز رضایت از عملکرد گروه های جهادی، بیان کرد: تقویت وحدت و همدلی بین گروه های جهادی، بسیج و مردم بستر توسعه خدمت رسانی به مردم است.

 

سردار کشکولی با بیان اینکه گروه های جهادی برای خدا و مردم کار می کنند، افزود: گروه های جهادی برای مردم کار می کنند و اگر جایی فرماندار، بخشدار و دیگر مسئولان دنبال برنامه ای باشند که خیر آن برنامه برای مردم باشند گروه های جهادی در میدان عمل حاضر هستند.

 

وی  با بیان اینکه گروه های جهادی کاگر مسئولان نیستند، خاطرنشان کرد: جایی که احساس شود مسئولان دنبال بیلان کار و گزارش کار برای پست و سمت خود هستند، گروه های جهادی کار نخواهند کرد.

 

سردار کشکولی افزود: فعالیت های جهادی براساس نیاز مردم، محرومیت زدایی و تقویت خدمت رسانی به مردم انجام می شود.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با تاکید بر ضروت تقویت هم افزایی، اظهار کرد:  گروه های جهادی باید ممیزی داشته باشند، اما جلو دار باشند و بقیه را برای خدمت رسانی به دنبال خود بکشند.

 

وی از حمایت سپاه استان از فعالیت های جهادی خبرداد و بیان کرد: برای تقویت خدمت رسانی باید یکدست باشیم و موازی کاری نکنیم.

 

سردار کشکولی با اشاره به فعالیت 51 گردان بیت المقدس در استان، گفت: 51 گروهان این نیرو در صورت ارائه تجیهزات و ابزار آماده خدمت در زمان های بحران است.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: بحران کرونا خدمت به مردم گروه های جهادی گروه های جهادی سردار کشکولی خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس