Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله ظروف چینی و بلور قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی امروز دوشنبه نوزدهم آبان ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی، از وجود یک دستگاه تریلر حامل محموله کالای خارجی قاچاق در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان اهواز مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مرجع قضایی، خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در بازرسی از تریلر توقیفی، ۱۵ تن ظروف چینی و بلور قاچاق فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف شد.

صالحی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: محموله قاچاق توقیف، راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

مقام ارشد انتظامی خوزستان در پایان اضافه کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده این گونه موارد که به اقتصاد داخلی ضربه وارد می کند موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف دستگیری تریلر فرمانده انتظامی خوزستان کالای قاچاق بلور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان