Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امید شهیدی نیا رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بخشی از جهت گیری صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در حوزه مسئولیت اجتماعی، کمک به بخش آسیب پذیر بوده و این سیاست با آغاز فشار‌های کرونایی به مردم، با جدیت بیشتری دنبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: امیدواریم این اقدام، در این روز‌ها که مردم هم از نظر اقتصادی و هم از نظر شیوع بیماری کرونا در سختی هستند، مورد رضایتمندی مردم قرار گیرد.

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، ضمن نشکر از شورای راهبردی صنایع پتر‌وشیمی، گفت: صنایع پتروشیمی همواره سعی کردند در‌خصوص مسولیت‌های اجتماعی فعال باشند.

او ادامه داد: کمک به مددجویان نهادهایی، چون کمیته امداد و بهزیستی و مانند آن که از قشر‌های ضعیف‌تر جامعه حمایت می کنند، کاری بسیار مثبت و خیر است.

این کمک‌ها می‌تواند از نظر روحی و روانی و هم از لحاظ مادی برای مردم آسیب پذیر باشند که در این مرحله ۸ هزار بسته معیشتی به ارزش کل بیش از ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تامین، تهیه شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی| نام تیم استقلال به «استقلال خلیج فارس» تغییر کرد

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، اظهار کرد: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی افزود: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

کد خبر 749136

دیگر خبرها

  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • رسمی| نام تیم استقلال به «استقلال خلیج فارس» تغییر کرد