Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:19:02 GMT

تردد در مرز تمرچین پیرانشهر از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۸۵۴۲

تردد در مرز تمرچین پیرانشهر از سر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، سیدعلی ترابی در این خصوص اظهارکرد: مسئولان مرزی شمال عراق با ورود مسافران ایرانی به این منطقه از طریق مرز تمرچین پیرانشهر در آذربایجان غربی موافقت و تجهیزات لازم را در این خصوص نصب کرده اند.

وی ادامه داد: از امروز دوشنبه با قرار دادن امکانات لازم در آن طرف مرز تمرچین برای انجام تست کرونا، با ورود مسافران ایرانی به شمال عراق موافقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی اضافه کرد: در حال رایزنی هستیم تا طرف عراقی آزمایش‌های انجام شده در آزمایشگاه‌های ایران را نیز قبول کند تا هموطنان بتوانند با این آزمایش‌ها، به شمال عراق تردد کنند.

پس از شیوع کرونا از بهار سال جاری، ورود مسافران از ایران به شمال عراق ممنوع شده بود و مسافران عراقی می‌توانستند با داشتن برگه تست کرونا به خاک ایران وارد شوند.

مرز تمرچین در پیرانشهر و جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و محل تردد بسیاری از بازرگانان و افرادی است که برای کار به شمال عراق سفر می‌کنند.

کد خبر 5067650

منبع: مهر

کلیدواژه: مرز فرمانداری پیرانشهر ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا قزوین لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی اردبیل شمال عراق مرز تمرچین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود دام به مراتع شمال دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  جمشیدی مسئول مراتع اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان گفت : با توجه به اجرای عملیات قرق در مراتع دامغان در راستای حفظ پوشش گیاهی مراتع ییلاقی و کمک به رشد و افزایش گیاهان مرتعی از ورود هرگونه دام به مراتع ییلاقی در شمال دامغان جلوگیری می‌شود
وی افزود : به این ترتیب به منظور نگهداشت مراتع و  رشد وگل دهی گیاهان  ، ورود دام تا ۱۵ خرداد  به مراتع شمال دامغان ممنوع است.
وی افزود این طرح در سطح ۲۵۰ هزار هکتار  اجرا می‌شود از این وسعت  ۳۰۰ هزار واحد دامی بهره مند می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود دام به مراتع شمال دامغان
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • وقوع حادثه ترافیکی دوم در محور پیرانشهر - نقده در کمتر از ۳ ساعت
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد