Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@19:49:33 GMT

جدیدترین آمار بیماران کرونایی در عراق

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۸۶۱۸

وزارت بهداشت عراق امروز دوشنبه به جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در این کشور اشاره و اعلام کرد که طی ساعات گذشته، سه هزار و ۱۸۴ نفر عراقی دیگر، کرونا گرفته اند. ناطقان: به نقل از بغداد الیوم، وزارت بهداشت عراق امروز دوشنبه به جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در این کشور اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ عراقی بر اثر کرونا جان باخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که طی ساعات گذشته ۳ هزار و ۱۸۴ عراقی هم به کرونا مبتلا شده اند.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۳ هزار و ۳۰۵ نفر از بیماران کرونایی از چنگال این ویروس مرگبار نجات پیدا کرده اند.

وزارت بهداشت عراق اعلام کرد: تاکنون ۵۰۱ هزار و ۷۳۳ نفر در عراق به کرونا مبتلا شده اند که از این میان ۴۳۲ هزار و ۲۳۳ نفر بهبود یافته اند و ۱۱ هزار و ۳۸۰ عراقی نیز جان باخته اند. ۳۷۶ بیمار کرونایی هم در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند. منبع: مهر برچسب ها: بیماران ، کرونایی ، عراق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بیماران کرونایی عراق وزارت بهداشت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟