Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبید علیمحمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از سرقت انرژی و بهسازی شبکه برق طرح تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل های خود نگهدار  از اواخر سال 97 در استان آغاز شده و با جدیت دنبال می شود.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان تصریح کرد: در همین راستا بیش از یک هزار و 715 کیلومتر از شبکه سیمی فشار ضعیف استان به کابل های خودنگهدار تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته علیمحمدی، تامین برق پایدار، نوسازی شبکه برق، ایجاد مبلمان شهری و روستایی، کاهش سرقت و جمع آوری انشعابات غیرمجاز از مهمترین اهداف اجرای این طرح در سطح استان است.

وی با بیان اینکه تا قبل از سال 98 براساس آمار موجود ۱۳ درصد معادل  ۷۱۷کیلومتر از شبکه فشار ضعیف استان به کابل های خود نگهدار تبدیل شده بود و کردستان در این زمینه از استان های آخر کشور بود، عنوان کرد: در اواخر سال ۹۸ این میزان با رشد ۵ درصدی به یک هزار و ۲۰کیلومتر رسید.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اضافه کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه 700 کیلومتر از شبکه سیمی استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است و با اجرای این مهم رتبه کردستان از ۳۵کشوری به ۲۷ ارتقا پیدا کرده است.

به گفته علیمحمدی، برای ارتقای این 700 کیلومتر شبکه ضعیف به کابل خودنگهدار بیش از۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی به اشتغالزایی برای بیش از ۱۰۰ سیمبان طی سالجاری اشاره کرد و اذعان داشت: امسال 5.2 برابر سال ۹۸ شبکه سیمی استان به کابل های خودنگهدار تبدیل شده است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه به هدف گذاری شرکت برق استان در حوزه تبدیل شبکه سیمی به کابل های خودنگهدار هم گریزی زد و افزود: تا پایان سال ۱۴۰۱  براساس برنامه ریزی صورت گرفته ۵ هزار و ۷۳۳کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی باقی مانده استان به شبکه کابل های خودنگهدار تبدیل می شود.

علیمحمدی اضافه کرد: البته برنامه شرکت تا پایان امسال نیز تبدیل ۲ هزار و ۳۱۳ کیلومتر شبکه سیمی به کابل های خودنگهدار و ارتقای رتبه استان به رتبه۱۷کشوری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تبدیل شبکه سیمی به کابل های خودنگهدار درحال حاضر در شهر سروآباد هیچ گونه شبکه سیمی وجود ندارد و پیش بینی می کنیم که تا پایان سال جاری در شهرستان کامیاران و شهر دهگلان نیز شبکه  کابل های خودنگهدار را جایگزین کل شبکه فشارضعیف سیمی کنیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: بهسازی شبکه برق محمدیان کردستان کابل های خودنگهدار شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل استان به کابل کیلومتر شبکه برنامه ریزی برق استان تبدیل شده فشار ضعیف تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  از کابل، دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) امروز در گزارشی اعلام کرد: از ماه «ژانویه» سال جاری میلادی تا ماه «مارس» امسال ۱۵۴ نفر براثر حملات داعش در افغانستان کشته یا زخمی شدند، شمار تلفات حملات داعش در این مدت ۳۶ نفر و تعداد مجروحان، ۱۱۸ نفر اعلام شده است.
سازمان ملل متحد با بیان اینکه در این حملات، عمدتا شیعیان افغانستان هدف حملات داعش قرار گرفته اند، افزود: سه انفجار بمب دستی در این مدت باعث کشته و زخمی شدن هفتاد و نه نفر شد.
دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد با اشاره به جان باختن پنج غیرنظامی براثر انفجار مین کارگذاشته شده در مینی بوس مسافربری در غرب شهر کابل و زخمی شدن ۲۰ نفر دیگر در این انفجار اعلام کرد: حمله انتحاری در برابر شعبه «کابل بانک» در شهر قندهار در جنوب افغانستان نیز بیست و پنج کشته و پنجاه زخمی برجای گذاشت.
سازمان ملل با بیان اینکه مسئولیت همه انفجار‌های یاد شده را داعش برعهده گرفته است افزود: قربانیان این حملات، زنان، مردان و کودکان بوده اند.
این درحالی است که هفته جاری نیز نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در شهرستان «گذره» استان هرات هدف حمله داعش قرارگرفتند که بر اثر آن هشت نفر به شهادت رسیدند.
دفترنمایندگی سازمان ملل متحد و گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور افغانستان در بیانیه‌های خود بر حفاظت از شیعیان این کشور در برابر حملات تروریستی تاکید کرده اند.

 

دیگر خبرها

  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود