Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@20:01:40 GMT

ترامپ در مراسم تحلیف حضور نخواهد یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۸۸۶۳

صراط:

«مایکل کوهن» وکیل سابق «دونالد ترامپ» در سخنانی اعلام کرد که وی احتمالا برای کریسمس به اقامتگاه خود در «مارالاگو» (Mar-a-Lago) واقع در فلوریدا خواهد رفت و برای مراسم تحلیف بایدن نیز در انجا نخواهد بود.

وکیل سابق «دونالد ترامپ» در گفتگو با شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی در این خصوص گفت: رئیس جمهور احتمالا تا ماه ژانویه به چالش خود علیه نتیجه رأی‌گیری ادامه خواهد داد و سپس به تفرجگاه خود در فلوریدا خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مایکل کوهن» در این باره ادامه داد: تعجب نخواهد داشت اگر ترامپ اصلاً سخنرانی پذیرش شکست خود را ایراد نکند. نظر من این است که او کریسمس در مارالاگو خواهد بود و در زمان تحلیف نیز در آنجا خواهد ماند. حتی عدم حضور وی در مراسم تحلیف نیز جای تعجب ندارد.

وی در ادامه اضافه کرد: او در چنین شرایطی مقابل دوربین نخواهد رفت تا پرده‌ها آرام پایین بیایند و آقای شعبده‌باز کنار برود. او یک بازنده است و این مسئله دارد او را می‌کشد. آنچه اکنون در کاخ سفید در حال روی دادن است، چیزی بیش از اتهام زنی نیست.

این در حالیست که یکی از شروط پایان مناقشات کنون در آمریکا این است که ترامپ شکست در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر را بپذیرد؛ مسأله ای که تا کنون از آن سرباز زده است.

گفتنی است رسانه های آمریکایی در چند روز گذشته از پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا با کسب آرای الکترال مورد نیاز خبر دادند؛ این در حالی است که دونالد ترامپ هنوز خود را پیروز انتخابات می داند و با طرح احتمال تقلب در انتخابات قصد دارد موضوع را به مراجع قضایی آمریکایی بکشاند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مایکل کوهن دونالد ترامپ مراسم تحلیف بایدن صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی