Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،حسین مشرف، رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار یزد گفت: صادرات تمام اقلام شامل میوه‌های پاییزه، سیب درختی و گوجه فرنگی باعث افزایش قیمت این محصولات شده است.

او افزود: افزایش قیمت سبزیجات نیز به دلیل کاهش تمایل کشاورزان به کشت سبزیجات به دلیل گرانی اقلام اولیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین مشرف با اشاره به اتمام برداشت محصول، ادامه داد: در حال حاضر در میادین میوه و تره‌بار هر کیلوگرم سبزی خوردن ۵۰۰۰ تومان و هر کیلوگرم سبزی خورشتی ۴۲۰۰ تومان عرضه می‏‌شود.

این مسئول اظهار داشت: افزایش قیمت گوجه فرنگی به دلیل سرما زدگی این محصول تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت در حال حاضر نیز هر کیلوگرم از این محصول، بین ۴ تا ۱۱ هزار تومان در میادین به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار یزد عنوان کرد: هر کیلوگرم سیب‌زمینی بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، قیمت هر کیلوگرم پیاز نیز بین ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان و انواع بادمجان بین ۲۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان عرضه می‎شود.

حسین مشرف بیان داشت: در میادین میوه و تره بار قیمت هر کیلوگرم پرتقال جیرفت از ۴ تا ۱۱ هزار تومان، پرتقال واشنگتنی از ۸ تا ۱۲ هزار تومان و پرتقال معمولی نیز از ۳۰۰۰ تا ۶۵۰۰ تومان است.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار قیمت میوه میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد خانی نوذری، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت درباره وضعیت عوارض صادرات سیب زمینی، اعلام کرد: با توجه به لزوم تامین سیب زمینی مورد نیاز بازار، به استناد مفاد بند چهارم تصمیم‌های متخذه جلسه تنظیم بازار کشور در ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ مبنی بر تفویض اختیار وضع عوارض صادراتی برخی از اقلام کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی اعلام می‌شود صادرات سیب زمینی با کد تعرفه ۰۷۱۰۱۰۰۰ صرفاً با اخذ عوارض معادل ۶۰ درصد ارزش صادراتی آن از پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا اطلاع ثانوی از تمام گمرکات اجرایی میسر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار