Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@09:50:08 GMT

افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر‌ها

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۸۹۸۴

معاون اول رئیس جمهور در نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها گفت: علت اصلی بسیاری از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا نظیر تعطیلی برخی اماکن، کمک به کاهش تراکم جمعیت در محیط‌های عمومی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای جهانگیری افزود: برای رفع معضل ازدحام در سامانه حمل و نقل شهری، حتما باید تعداد اتوبوس و واگن‌های قطار درون شهری افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های داخلی، استفاده از منابع فاینانس دو میلیارد دلاری چین که دولت مجوز آن را برای ساخت واگن مترو صادر کرده است، راهکاری مؤثر برای حل مشکلات ارزیابی کرد. آقای جهانگیری از وزارت صنعت و سازمان برنامه و بودجه هم خواست، روند بازسازی بیش از هفت هزار دستگاه اتوبوس را با منابع مالی اختصاص داده شده، تسریع کنند. در این جلسه، مقرر شد علاوه بر قرارداد ساخت ۲ هزار دستگاه اتوبوس با شرکت‌های داخلی، مجوز لازم برای واردات هزار دستگاه اتوبوس با شرایط فاینانس به شهرداری‌ها داده شود. برچسب ها: جهانگیری ، حمل و نقل ، کلانشهر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جهانگیری حمل و نقل کلانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.
در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.
روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.
در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد