Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  خراسان رضوی در پی اهانت یک ورزشکار به ساحت پاک ائمه بیانیه ای صادر کردند.

بیانیه جامعه مداحان خراسان رضوی به این شرح است؛

به تازگی مطلبی از یک ورزشکار در توهین به ائمه هدی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که دل هر مسلمان و دغدغه مند را به درد آورده است.

در این مطلب سخیف اهانت به دین داران، جامعه مذهبی و زیر سوال بردن بدیهی ترین ارزش‌های اسلامی چیزی دیگری نمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر چند که این توهین ها از سوی برخی افراد معلوم الحال و کسانی است که معمولا دین خود را از کف داده و به کفر روی خوش نشان داده و کج روی و اهانت می کنند موضوع تازه ای نمیباشد.

در واقع از ورزشکاران و جامعه ورزشی کشور که در اغلب عرصه های ورزشی به امام علی علیه السلام بعنوان اسوه و الگو اقتدا می‌نمایند و در حفظ کرامتهای دینی و ارزش‌های اسلامی انقلابی سرآمد جامعه اسلامی می باشند چنین مواضع زننده ای
جای سوال است.

چرا که توهین به ائمه و اهل بیت علیه السلام توهین به اهل منبر، ورزشکاران عزیز و ستایشگران مذهبی اهل بیت علیه السلام می باشد و از طرفی خواست و مطلوب عناصر مطرود استکباری، دگراندیشان بی دین و لائیک و حتی دیگر اجانب وابسته منطقه است.

استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به نقش و تاثیرات شگرف معارف اهلبیت واقفند و اگر کسی از سر نادانی و یا عامدانه توهینی را به زبان راند باعث شده تا این ایادی کفر و الحاد به مقاصد شوم شان بیشتر نزدیک شوند.

به طور قطع جامعه ستایشگران مذهبی، اهل منبر و مداحان اهل بیت (ع) سنگر داران اندیشه دینی مردم اند، که در طول چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب همواره افکار جامعه را به سمت چهارده معصوم پاک و خصوصا و نهضت ظلم ستیز عاشورای حسینی (ع) سوق داده اند، و آنچه معاندان و دشمنان خارجی و داخلی اهل بیت و ولایت رشته کرده اند همه را پنبه نموده اند.

در پایان از مسئولان، مقامات قضایی استان، جامعه فرهیخته ورزشکاران و همه دغدمندانی که دل در گروی معارف دینی و حب اهل بیت علیهم السلام را دارند درخواست دارد تا با فوریت نسبت به رسیدگی به این موضع اقدام عاجل به عمل آورند تا درس عبرتی باشد برای سایرین تا دگربار جامعه مذهبی ما شاهد چنین گستاخی هایی علیه اهل بیت علیهم السلام نباشیم.

والسلام

جامعه ستایشگر و هیآت مذهبی خراسان رضوی

 انتهای پیام/۷۰۰۴۵

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی شبکه های اجتماعی ورزشکار درد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!

روزنامه اعتماد از افزایش ۴۰ درصدی بودجه جامعه‌المصطفی خبر داده و آن را بیشتر از دانشگاه علامه طباطبایی و علم و صنعت برآورد کرده است.

جامعه‌المصطفی العالمیه، یکی دیگر از نهاد‌های مذهبی است که ردیف بودجه مستقلی دارد. این نهاد، در سال ۱۴۰۲، رقمی معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ برای سال جاری، دولت پیشنهاد کرده تا یک هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان دراختیار این نهاد مذهبی قرار بگیرد.

در همین حال ۲۰۰ میلیارد تومان هم بودجه اختصاصی پیشنهاد شده است که سرجمع می‌شود ۴۰ درصد افزایش بودجه برای سال ۱۴۰۳.

tags # بودجه 1403 سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث