Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران از تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت ارتباطات، شهرداری تهران، اپراتورها و نمایندگان استان تهران به منظور بررسی مشکلات پیش روی توسعه زیرساخت‌های ارتباطی تهران و احصای راهکارهای رفع آن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جلسه مجمع نمایندگان استان تهران عصر امروز (دوشنبه ۱۹آبان ماه)، با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل ایرانسل، معاون مدیرعامل همراه اول، مدیرعامل رایتل، نماینده شهرداری تهران با دستورکار بررسی زیرساخت‌های ارتباطی استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس این گزارش محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشت.   علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح این جلسه، گفت: مسئولان حاضر در این جلسه، دغدغه‌ها و مشکلات پیش روی توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان تهران را تشریح کردند.   نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تشریح نقطه نظرات مطرح شده در جلسه مذکور، افزود: براساس صحبت‌های مطرح شده، از آنجایی که سرعت اینترنت خانگی نسبت به اینترنت موبایل کندتر است، نارضایتی‌هایی برای مردم ایجاد شده که با راه اندازی VDSL این موضوع تا حدودی برطرف خواهد شد.   وی با بیان اینکه مسئولان حوزه ارتباطات رشد نرخ ارز را یکی دیگر از موانع موجود دانستند، اضافه کرد: صدور مجوز و عدم همکاری شهرداری در ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی از جمله دیگر موارد مطرح شده از سوی اپراتورها و نماینده شرکت مخابرات بود.   این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: به زعم مدیران اپراتورها حفظ کیفیت ارائه خدمات در حوزه اینترنت در گرو سرمایه‌گذاری است و از آنجا که براساس اسناد بالادستی هزینه ICT نباید بیش از ۲.۵ درصد از سبد خانوار را تشکیل دهد، امکان افزایش تعرفه وجود ندارد.   سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در تشریح نقطه نظرات نمایندگان، ادامه داد: ناهماهنگی دستگاه‌ها در ارتقا زیرساخت‌های ارتباطی با توجه به شیوع ویروس کرونا، بی توجهی به توسعه شبکه ملی اطلاعات، کمک به ارتقا پیام‌رسان‌های داخلی و استفاده از بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌ها از جمله مسائل مورد نظر نمایندگان بود.   خضریان تصریح کرد: در نهایت مقرر شد با تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت ارتباطات، شهرداری تهران، اپراتورها و نمایندگان استان تهران مشکلات پیش روی توسعه زیرساخت‌های ارتباطی تهران بررسی و راهکارهای رفع آن احصا شود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: زیرساخت های ارتباطی مجمع نمایندگان توسعه زیرساخت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت:. رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مسوولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند. جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود. پیش قراردادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

کد خبر 6094013 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی