Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پیگیری برای جذب اعتبار جهت اجرای طرح فاضلاب شهری در فیروزان نهاوند تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی نماینده مردم  نهاوند و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی  به همراه بخشدار خزل ، رئیس دفتر نماینده ، اعضای شورای اسلامی و شهر و شهردار فیروزان در محل شهرداری این شهر جلسه ای با عنوان بررسی و پیگیری مشکلات شهرداری فیروزان نهاوند تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بر اساس این گزارش؛ شهبازی در دوره یازدهم مهمترین اولویت و اساسی ترین کار را پیگیری پروژه ها و طرح های اشتغال در سطح منطقه دانست و گفت: در طول ماههای گذشته با همکاری بخشداری  قدمهای بسیار خوبی برداشته شده است که امیدواریم این برنامه ها با سرعت بیشتر ادامه پیداکند.   وی ادامه داد: این جلسه تصمیمات و برنامه هایی از جمله پیگیری لازم جهت رفع مشکل مسکن مهر فیروزان ، پیگیری جهت حل مشکل تغییر کاربری  پرونده های کمیسیون ماده ۵ استان و استقرار شعب ادارات مورد نیاز بخش خزل، به ویژه حوزه ورزش و جوانان هم چنین پیگیری اعتبار مورد نیاز برای طرح مطالعات پروژه فاضلاب شهری فیروزان اتخاذ شد.   نماینده مردم نهاوند در مجلس یادآور شد: در خصوص حل مشکل ساماندهی و تعریف ایستگاه راه آهن فیروزان در سامانه فروش بلیط شرکتهای مسافربری رجا با پیگیری بنده در مجلس تصمیم گیری صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی منافی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با گلایه‌مندی از موضوع سد معبر در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر و به ویژه خیابان‌های امام خمینی (ره) و عطایی اظهار کرد: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم ناراضی هستند.

وی افزود: ترافیک شهر ارومیه، سد معبر و مشاغل مزاحم را به خیابان‌های فرعی کشانده و این موضوع شهروندان را دچار مشکل کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم معترض هستند و متأسفانه در اکثر نقاط شهر سد معبر به وضوح قابل مشاهده است.

منافی با اشاره به تدابیر لازم و اساسی برای ساماندهی مشاغل مزاحم تصریح کرد: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه در سال‌های گذشته اقدامات زیادی نسبت به رفع مشاغل مزاحم انجام داده است اما کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

کد خبر 751130

دیگر خبرها

  • اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت