Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:40:49 GMT

اختلاف اطلاعاتی مسئولان در خصوص وضعیت کرونایی ورامین

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۹۲۴۲

اختلاف اطلاعاتی مسئولان در خصوص وضعیت کرونایی ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد کرونای ورامین عصر دوشنبه با حضور حسین کاغذلو، فرماندار و حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه موقت ورامین در این جلسه اظهار داشت: امروز امتحان سختی را پشت سر می‌گذاریم که باید همه همکاری کنیم، اجرای دستورات بهداشتی لازم است و اگر خانواده‌ها را مرور کنیم می‌بینیم بسیاری از خانواده‌های ما امروز گرفتار هستند و اگر مراد نکنیم شاید زمستان آینده بدتری داشته باشیم لذا باید همه ضوابط را رعایت کنند و نیاز به مجریان قانون نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به اینکه باید فرمانده ستاد کرونای استان تهران در شهرهای استان تهران مثل ورامین حضور پیدا کنند گفت: این اصلاً قابل قبول نیست که از راه دور فرماندهی کنند این اختلاف اطلاعات در مورد شهرستان ناشی از چیست، برخی معتقدند قرمز است برخی می‌گویند فوق قرمز است و مسئولان شهرستان مدعی هستند که برای درمان بیماری کرونا بار سنگین درمان بر دوش شهرستان ورامین در جنوب شرق استان است.

وی گفت: مارستان ۱۵ خرداد مربوط به تأمین اجتماعی است که حوزه وسیعی را پوشش می‌دهد، بیمارستان شهید مفتح نیز اینچنین است و حدود نیمی از مرحومان ورامین در بیمارستان‌ها مربوط به شهرهای دیگر هستند، چطور می‌شود که وضعیت ورامین با شهرهای مجاور متفاوت باشد که این موضوع نیازمند حضور مسئولان استان و کارشناسان مرکز دارد تا تصمیمات درست اتخاذ و برای مردم مشکل و اجرای قانون نیز مخدوش نشود.

امام جمعه موقت ورامین عنوان داشت: باید مسئولان کشور و استان جهت تجهیز بیمارستان‌های شهر و همچنین خیرین سلامت و مردم خیر عزیز توجه بیشتری داشته باشند خوشبختانه در بیمارستان شهید مفتح دستگاه اکسیژن ساز مورد بهره برداری قرار گرفت و این دستگاه ارزشمند به همت عزیزان تهیه شده به خدمت بزرگ صورت گرفته است و در بیمارستان ۱۵ خرداد نیز به این تجهیزات نیازمند هستیم و مساجد و موکب و نیروهای بسیج و خیرین نیز به کمک‌های خود ادامه دهند.

حسین کاغذلو، فرماندار ورامین نیز عنوان داشت: واحدهای صنعتی شهرستان ورامین در حوزه تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و لوازم مورد نیاز بیمارستان نیز پیش قدم شدند و با تغییر خطوط تولید و افزایش ساعات کاری تلاش کردند تا علاوه بر تأمین نیازهای داخلی شهرستان، این اقلام را به سایر مناطق نیز ارسال کنند.

کاغذلو افزود: هم اکنون علاوه بر تولید هزاران لیتر مواد ضدعفونی کننده، روزانه بیش از ۱۴۰ هزار عدد ماسک در شهرستان ورامین تولید شده و لباس‌های مورد نیاز دو بیمارستان شهرستان، در واحدهای صنعتی مستقر در ورامین تأمین می‌شود.

کد خبر 5067668

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی حسین کاغذلو فرمانداری ورامین ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش باران کرمانشاه محدودیت های کرونایی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا قزوین لیگ برتر فوتبال ایران مشهد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ضمن تبریک هفته معلم  گفت:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر مقام عالی استان بوده که برای اجرای آن در مجموع ۳ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

وی افزود: بزودی این پروژه با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن شروع خواهد شد.

ترابی کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا ، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درسی در شهرستان، اجرای طرح های عمران شهری شهرداری ها، موفقیت طرح های مخابرات در سطح استان ،اتمام طرح های راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرح های تامین آب شرب روستاها ، برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و در حال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امید واری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان گام های مثمر ثمر و اساسی در جهت توسعه شهرستان برداشته شود.

 

دیگر خبرها

  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان