Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) در سال 97 با لبیک به فرموده های مقام معظم رهبری با هدف کمک به نیازمندان فعالیت خود را در مناطق محروم و مرزی استان ایلام و شهرستان دهلران بخش موسیان آغاز کرد.

به گزارش برنا :مهرشاد سهیلی  در خصوص معرفی قرارگاه حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: مجموعه قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) در سال 97 با لبیک به فرموده های مقام معظم رهبری با هدف کمک به نیازمندان فعالیت خود را در مناطق محروم و مرزی استان ایلام و شهرستان دهلران بخش موسیان آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که این شهرستان نیازمند به کمک های زیادی است بیان کرد: شهر موسیان در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم نظام کرده و مردم بارها آواره شدند.

سهیلی ادامه داد: وقتی اوضاع شهر و استان را دیدیم بر خودمان واجب دانستیم با همت دانش آموزان مدرسه کمکی به مناطق داشته باشیم تا بتوانیم گوشه ای از نیازهای شهرمان را برآورده کنیم.

وی گفت: موسسه فرهنگی در دهه کرامت همزمان با میلاد فاطمه معصومه و حضرت رضا برگزار شد؛ که در این مراسم معاون سیاسی وقت فرماندار شهرستان برای بازدید موسسه آمده بودند و دستور تشکیل موسسه فرهنگی و مذهبی دادند.

وی با اشاره به این که در آن زمان اقدامات ثبت موسسه را انجام دادیم اظهار کرد: در ادامه فعالیت این موسسه فرهنگی و مذهبی حلقه های صالحین تشکیل شد و در ماه مبارک رمضان فعالیت های خیرخواهانه ای انجام دادیم که خوشبختانه بازتاب این فعالیت ها تا سطح کلان استانی انتشار یافت.

این فرمانده جوان کشور ضمن بیان اینکه استان ایلام یکی از استان های نفت خیز کشور بوده و دارای ظرفیت های بالایی برای توسعه است افزود: پس از این اقدامات خداپسندانه در موسسه فرهنگی و مذهبی مورد دعوت مراجع تقلید از جمله آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله شبیری زنجانی قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: در این دیدارها از سنگ اندازی مسئولین در کارهایمان گله کردم اما در جواب شنیدیم که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما را به سمت محکم تر جلو بردن کارهایمان هدایت می کنند.

وی تصریح کرد: بعد از شنیدن فرمایشات مراجع تقلید پایبندتر از همیشه وارد کار شدیم و اقداماتمان را با قوت بیشتری پیگیر شدیم. 

وی یادآور شد: اقدامات کمک رسانی به نیازمندان در شهرستان خود را ادامه دادیم تا این که جشنواره آتش به اختیار راه اندازی شد و در قالب آن در نظر داشتیم یک کار فرهنگی انجام دهیم.

سهیلی گفت: نخستین برگزیده و جوان ترین برگزیده این جشنواره در سطح ملی موسسه ما بود و همچنین در گام دوم جشنواره نیز حضور یافتیم که در آن زمان سردار یزدی فرماندار سپاه محمد رسول الله فرمودند که قرارگاه فرهنگی و مذهبی را در جهت محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان تشکیل دهید.

این نوجوان موفق در ادامه بیان کرد: ما در قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) توانسته ایم هزار و 500 نفر به طور مستقیم و سه هزار نفر را به طور غیر مستقیم برای حمایت و کار افتخاری با اقدامات جهادی جذب کنیم.

وی همچنان در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: ما در این قرارگاه از نیروهای روحانیون، بسیجیان و گروه های جهادی به نحو احسنت کمک می گیریم.

سهیلی در خصوص معنای آتش به اختیار اظهار داشت: من زمانی که در سن یازده سالگی در شهرستان موسیان زندی می کردم اصلا معنی آتش به اختیار را نمی دانستم و از روحانیون مسجد و مسئولین متوجه شدم.

وی افزود: آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است؛ حضرت آقا در دیدار دانشجویان فرمودند جوانان به صورت خودجوش اقدام کنند و آتش به اختیار باشند؛ خیلی از رسانه های بیگانه حرف ایشان را به این صورت منتشر کردند که به بسیجیان گفته شده آتش به اختیار اقدام کنند در صورتی که حضرت آقا در تکمیل صحبت هایشان بیش از هفت مرتبه فرمودند که آتش به اختیار به معنای بی قانونی نیست بلکه به معنای کار فرهنگی و تمیز می باشد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهیلی قرارگاه جهادی اتش به اختیار قرارگاه جهادی حضرت مهدی فرهنگی و مذهبی آتش به اختیار موسسه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است