Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس موسوی گفت: محدودیت‌های جدید کرونایی با هدف قطع زنجیره بیماری از فردا ۲۰ آبان ماه به مدت یک ماه در مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ،‌ با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی اظهار کرد: اصناف و مشاغل گروه یک از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، مراکز بهداشتی درمانی، داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره بار، لبنیات فروشی، مراکز تامین آمبولانس مجاز به فعالیت در همه ساعات شبانه روز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار و مشاغلی که میزان ریسک آنها بالاست از ساعت 6 عصر فعالیت آنها محدود می‌شود.

وی با توجه به روند افزایشی ابتلا به کرونا در برخی از شهرهای استان از  تشدید نظارت بر اصناف و ادارات در استان خبر داد.

موسوی با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی برخی اصناف در مراکز استان‌ها توسط ستاد ملی کرونا و محدودیت کرونایی برای شهرهای پرخطر نیز بر عهده ستاد استانی گذاشته شد، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی که استان مازندران دارد تصمیم‌گیری شده که در کل شهرها این محدویت‌ها اجرایی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: با توجه به میزان ریسک برخی اصناف پر خطر ادامه داد: فعالیت‌های مرتبط با گروه های شغلی دو، سه و چهار از جمله آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، سالن های ورزشی، مراکز تفریحی و تالارهای پذیرایی از ساعت 18 تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های جدید کرونایی تا 20 آذر ادامه دارد، گفت: نظارت همه جانبه و موثر بر نحوه اجرایی شدن اقدامات و نیز برخورد قاطع و بازدارنده با برگزارکنندگان هرگونه گردهمی و تجمع  مورد توجه ما قرار دارد.

موسوی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری در محیط های بسته با توجه به شروع فصل سرما تاکید کرد و گفت: مردم ماسک زدن را فراموش نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 140 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد 156 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 844 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 219 بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در تجمعات، دورهمی های خانوادگی و دوستانه و رعایت مسائل بهداشت دست نقش بسزایی در قطع زنجیره کرونا دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران محدودیت های جدید کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز

سرهنگ حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرگزار ما، گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر مراسم پیاده‌روی خانوادگی در این کلانشهر محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف برگزاری این مراسم در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه اعمال خواهد شد.

او افزود: مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله حائری شیرازی از زیر پل کمربندی جوادیه به سمت میدان ارم تا تونل اول مسدود خواهد شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: بر این اساس، از ساعت ۲۴ امشب محدودیت‌های ترافیکی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش