Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، جشنواره منطقه‌ای نیروی دریایی ارتش با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی امروز در سالن آمفی تئاتر مرکز آماد و پشتیبانی دریایی سیرجان برگزار شد.

جشنواره ملی گوهر فاطمی با محوریت عفاف و حجاب ویژه مناطق جنوبی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد و ائمه جمعه برخی مناطق، فرماندهان مرکز دریایی در منطقه و خانواده‌های آنان در این جشنواره حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جشنواره ،امام جمعه سیرجان فرهنگ عفاف و حجاب را نقش آفرین در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام  از زمان حضرت محمد(ص) تا کنون با فرهنگ حجاب مقابله کرده اند و هر جامعه‌ای دارای این فرهنگ باشد سلامت و سعادت افراد رقم خورده است.

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی افزود: هرچند ما در گام اول انقلاب موفقیت‌های زیادی، کسب کرده ایم، اما مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با ابلاغ بیانیه گام دوم، وظایف و اهداف مهمی در مسیر ترویج فرهنگ ناب محمدی را برای چهل سال دوم انقلاب مورد تاکید بیشتر قرارداده اند که همه باهم در تحقق آن‌ها باید تلاش کنیم به این اهداف برسیم.

در این مراسم حجت الاسلام حمیدحسن زاده معاون نظارت و ارزشیابی اداره عقیدتی و سیاسی اداره نیروی دریایی ارتش به برگزاری جشنواره عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: برگزاری این قبیل جشنواره‌ها در جامعه بسیار موثر و مفید است، اما باید تلاش کنیم که برگزاری جشنواره عفاف و حجاب در نیرو‌های مسلح الگویی برای سایر دستگاه‌ها شود.

او افزود: ارتقاء معنویت، اخلاق و رفتار هماهنگ با مبانی دینی اسلام مورد تاکید بسیار قرار دارد، اکنون شاهد هستیم سرمایه گذاری دشمن در ارتباط با مقابله با برنامه‌های فرهنگی اسلامی به مراتب بیشتر از قبل شده است و تمامی امکانات، ابزار و رسانه‌ها را در اختیار گرفته تا مانع پیاده کردن اهداف دینی در جامعه شود.

در ادامه دریادار دوم ستاد علیرضا محمدی فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان میزبانی این جشنواره در یک افتخار بزرگ در ترویج فرهنگ اسلامی عنوان کرد و گفت: در مراکز ما همکاری خانواده‌ها در حفاظت از ارزش‌های اسلامی خوب است و این جشنواره‌ها مسیر فعالیت‌های فرهنگی را هم افزایش داده است و این جشنواره هم در قالب سرود، مقاله ، نوشتار ، روزنامه و متن با موضوع عفاف و حجاب نقش آفرینی داشته است.

این مراسم با برنامه‌های فرهنگی مرتبط با فرهنگ عفاف و حجاب از جمله دکلمه و سرود همراه بود و در پایان هم از فعالان بخش ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فریضه امر به معروف در نیروی دریایی تجلیل شد و برگزیدگان جشنواره هم لوح تقدیر دریافت کردند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی دریایی عفاف و حجاب نیروی دریایی عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب

تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب