Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@02:56:36 GMT

باخت یاران منتظری مقابل العربی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۰۰۶۸

باخت یاران منتظری مقابل العربی

الخریطیات در شب نیمکت‌نشینی مدافع ایرانی خود برابر العربی شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"،  در چارچوب بازی‌های هفته پنجم جام ستارگان قطر در گروه B ، تیم العربی در حالی که مهرداد محمدی را برای دومین مسابقه و مهدی ترابی را برای چهارمین دیدار پیاپی در ترکیب و فهرست نداشت، از ساعت ۱۷:۴۵ امشب در ورزشگاه حمد الکبیر در حالی مقابل الخریطیات قرار گرفت که پژمان منتظری روی نیمکت این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

العربی با وجود غیبت ستاره‌هایش و یک اخراجی در دقیقه ۲۴، توانست دو گل توسط فهد خلفان به ثمر رساند تا در مقابل یک گل یاران منتظری، به پیروزی ۲ بر یک خانگی مقابل الخریطیات دست پیدا کند و با ۱۱ امتیاز موقتا در جایگاه نخست جدول گروه B جام ستارگان بایستد.

 

پژمان منتظری، کاپیتان الخریطیات که در پنج هفته ابتدایی لیگ ستارگان حضور کامل در ترکیب تیمش داشته، در دومین بازی متوالی در جام ستارگان روی نیمکت دیدار با العربی بود.

 

مهرداد محمدی مثل بسیاری از نفرات اصلی العربی دور از فهرست تیمش مقابل الخریطیات بود و مهدی ترابی نیز که طی سه دیدار اخیرشان بخاطر آسیب دیدگی حضور نداشته، در لیست این دیدار هم دیده نمی‌شد.

پژمان منتظری خریطیات قطر العربی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پژمان منتظری قطر العربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟

یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد؟ دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد؟   آب حیوان تیره گون شد خضر فَرُّخ پِی کجاست خون چکید از شاخِ گل بادِ بهاران را چه شد؟   کس نمی‌گوید که یاری داشت حقِّ دوستی حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد؟   لعلی از کانِ مُروّت برنیامد سال‌هاست تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد؟   شهرِ یاران بود و خاکِ مهربانان این دیار مهربانی کی سر آمد شهریاران را چه شد؟   گویِ توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند کس به میدان در نمی‌آید سواران را چه شد؟   صدهزاران گل شکفت و بانگِ مرغی برنخاست عندلیبان را چه پیش آمد هَزاران را چه شد؟   زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت؟ کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟   حافظ اسرارِ الهی کَس نمی‌داند، خموش از که می‌پرسی که دورِ روزگاران را چه شد؟ کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید