Web Analytics Made Easy - Statcounter

جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول می گوید که دوران مصدومیت فن دایک، دوران سختی برای اوست.

جورجینیو واینالدوم، هافبک لیورپول در مصاحبه جدید خود در مورد فن دایک و مصدومیت او، تیم ملی هلند و لیورپول صحبت کرده است. به گزارش طرفداری، واینالدوم در مصاحبه با VI گفت:

ویرجیل فن دایک با خواست و اراده خدا به میادین باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوران سختی برای او است. این بدترین چیزی است که یک بازیکن فوتبال می تواند تجربه کند، انگار در جهنم هستی. اما فکر می کنم ویرجیل بسیار قوی است. هر از چند گاهی تصویری صحبت می کنیم و این خیلی خوب است.

بازی های ملی؟ سه بازی ملی در پیش داریم و این انرژی گیر است اما به عنوان یک بازیکن فوتبال، فکر می کنم بازی کردن در بازی های بسیاری برای تیم ملی هلند، فوق العاده است. به عنوان یک باشگاه، هرگز نمی توانید مطمئن باشید که بازیکنان کاملاً آماده و روی فرم از بازی های ملی بر می گردند. هر کسی که در تیم ملی هلند است، از این بازی های ملی خوشحال است. من اکنون حس بسیار خوبی دارم و بسیار آماده ام.

ما تازه در ابتدای فصل هستیم و نمی دانم که در ادامه وضعیت چگونه خواهد بود. پیامی از سوی لیورپول دریافت خواهم کرد؟ بله، این که باید آماده و روی فرم به تیمم برگردم! فقط همین.

 همچنین بخوانید:

واینالدوم: تکل پیکفورد روی پای فن دایک کاملا احمقانه بود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری

مهاجم پیشین آرسنال و منچستریونایتد در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در یک تیم هلندی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از AD هلند؛ رابین فن‌پرسی، بازیکن پیشین تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد انگلیس ممکن است به زودی سرمربی تیم هلندی هیرنفین شود.

بر اساس گزارش این رسانه هلندی؛ مدیران هیرنفین امید زیادی دارند که مهاجم 40 ساله  پیشین تیم ملی هلند هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. گزارش شده است که باشگاه در حال حاضر چندین دور مذاکره با فن پرسی انجام داده و هر دو طرف می خواهند در آینده نزدیک به توافق برسند.

قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس

فن‌پرسی در حال حاضر به عنوان مربی در باشگاه فاینورد مشغول به کار است. این باشگاه امیدوار بود که او را حفظ و به عنوان سرمربی تیم زیر 21 سال منصوب کند اما فن‌پرسی این پیشنهاد را رد کرد.

هیرنفین با کسب 36 امتیاز در 30 هفته در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال هلند قرار دارد.

فن‌پرسی محصول آکادمی فاینورد است و در 102 بازی برای تیم ملی هلند 50 گل زده و بهترین گلزن تیم ملی است. فن‌پرسی در تابستان 2019 بازنشستگی خود را اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری