Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، امشب در آیین استقبال از نو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که به صورت وبینار در کتابخانه دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، اظهارکرد: دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد، دانشگاهی را انتخاب کرده‌اند که از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ فرهنگی نیز پیشرو است و افراد شاخصی در حوزه فرهنگی تربیت کرده است به طوری که ۷۰ شهید دانشجوی مدافع حرم در این دانشگاه و در راه اسلام و انقلاب جان فشانی کرده‌اند.

جهان بین ادامه داد: دانشجویان باید فرصت تحصیل را مغتنم بشمارند چرا که فرصتی طلایی از سوی خداوند محسوب می شود. دانشجویان باید در وهله اول به دنبال وسعت روح و ظرفیت وجودی خود باشند چرا که علم آموزی بدون وسعت وجودی، جز تکبر و توهم چیزی به دنبال ندارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشجویان باید در کنار تحصیل، یک توانمندی را نیز بیاموزند؛ معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با راه اندازی مرکز آموزشی و فرهنگی، در این مسیر به دانشجویان کمک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: دانشجویان باید برای ارتقای ویژگی های شخصیتی و نقش آفرینی اجتماعی، در تشکل های دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی نیز فعالیت داشته باشند.

جهان بین تاکید کرد: سامانه دانشجویار در ۱۶ آذر برای ارائه خدمات به دانشجویان راه اندازی خواهد شد. باوجود تعطیلی دانشگاه اما به دنبال این هستیم که کلیه امور دانشجویی به بهترین شکل انجام شود. همچنین در این سامانه، بازاری برای ارائه و فروش ایده های دانشجویان فراهم خواهد شد تا زمینه‌ای برای کشف استعداد دانشجویان فراهم شود.

معاون فرهنگی و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما در قالب کانون "دانشگاه و خانواده" نیز ارتباط خود را با خانواده دانشجویان افزایش خواهیم داد تا دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، با همراهی خانواده خاطره خوشی را از تحصیل در این دانشگاه داشته باشند و روز به روز در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی رشد و ترقی داشته باشند.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1080492 برچسب‌ها سامانه دانشجویار فرزاد جهان بین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی فرزاد جهان بین دانشگاه آزاد اسلامی جهان بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛۱۷ آوریل ۲۰۲۴ (۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) بود که دانشگاه کلمبیا منشأ حوادث بسیار مهم، حیاتی و البته ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی شد، خیزش دانشجویان و استادان این دانشگاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به نسل‌کُشی و جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم مظلوم غزه.

در این تجمع و تظاهرات دانشجویان دانشگاه کلمبیا خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند. 

این تجمع و تظاهرات به‌زودی به دانشگاه‌های آمریکایی هم سرایت کرد، به‌طوری که دانشجویان و استادان این دانشگاه‌ها به صف تجمع‌کنندگان علیه رژیم فاسد و کودک‌کُش صهیونیستی پیوستند و خواستار پایان جنایت و نسل‌کُشی رژیم سرتاسر فاسد و ظالم شدند.

اردوگاه‌های دانشگاهی در سراسر آمریکا دانشجویانی را از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که تجمع و تظاهرات اخیر دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی شکاف نسل درباره این رژیم را برجسنته‌تر کرده و نشان می‌دهد که جوانان امروز آمریکایی با سیاست‌های سیاستمداران آمریکا همراه نیستند.

بر این اساس، دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از خیزش سراسری دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی تجمع برگزار کردند.

برخورد خشن آمریکا با دانشجویان چهره واقعی این رژیم را نشان داد

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا تظاهرات کردند.

همزمان با تجمع بزرگ دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین و نیز خیزش دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با تجمعی، حمایت خود را اعلام کردند.

خیزش جهانی چند روزه اخیر در حمایت همه‌جانبه از مردم ستمدیده فلسطین، نشان‌دهنده تأثیر عملیات طوفان‌الاقصی بر قلب دانشگاه‌های آمریکا و کشور‌های اروپایی و عدم توان رسانه‌های تبلیغاتی غرب برای جلوگیری از بیداری وجدان ملت‌هاست.

خیزش دانشجویان درغرب برای حمایت از فلسطین در غرب، بزرگ‌ترین اعتراضات ضداسرائیلی در کشور‌های غربی از زمان پیدایش این رژیم جعلی و نویدبخش تولد دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا علیه رژیم منحوس و کودک‌کُش صهیونیستی است.

در این راستا دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با تجمع در این دانشگاه حمایت از حرکت ظلم‌ستیزانه دانشجویان آزادیخواه دانشگاه‌های آمریکا و اروپایی را اعلام و نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی در غزه را به شدت محکوم کردند.

مدرس گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در این تجمع بیداری اسلامی جامعه دانشگاهی در غرب را ناشی از خون‌های به ناحق ریخته زنان و کودکان بی‌گناهی دانست که به صورت دسته‌جمعی زیر بمباران‌های رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در خاک و خون غلطیده‌اند.

حجت‌الاسلام حسن حق‌شناس متذکر شد: وجه تمایز این اعلام حمایت‌ها نسبت به قبل این است که استادان و دانشجویان حمایت‌کننده از یک گروه و نژاد خاص نبوده و حتی از یک دین و مذهب و گرایش نیز‌ نیستند.

وی تبیین کرد: مسیحیان، مسلمانان و یهودیان همه در برابر نسل‌کُشی رژیم منحوس صهیونیستی پا به میدان گذاشته‌اند و امروزه جلوگیری از تجاوز صهیونیست‌ها جزء دغدغه‌های انسانی و سیاسی اجتماعی ملت‌ها به‌خصوص دانشگاهیان است.

مدرس گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر تأکید کرد: امروز آمریکا که سرمدار دموکراسی و حقوق بشر و آزادی بیان است به شدت این تجمع حمایتی را منکوب می‌کند، این است چهره واقعی مدافعان آزادی.

به گزارش آنا، این تجمع با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تجمع‌کنندگان پایان یافت.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد آباده در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

امروز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده همزمان با سراسر کشور در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین تجمع کردند.

کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده همزمان با سراسر کشور در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی و حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین تجمع کردند.

این تجمع امروز مقابل ساختمان آموزشی امام صادق(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده شکل گرفت و در این تجمع دانشجویان شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» «مرگ بر آمریکا» و «الله اکبر» سردادند.

پیام روشن اعتراض دانشجویی در اروپا و آمریکا برای جنبش‌های دانشجویی

دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در حمایت از خیزش دانشگاهیان آزادیخواه کشور‌های اروپایی و آمریکایی که به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخاسته‌اند تجمع و اعلام همبستگی کردند.

دانشگاهیان این دانشگاه همراه و همزمان با مردم آزادیخواه جهان با برگزاری تجمع به حمایت از استادان و دانشجویان کشور‌های اروپایی و آمریکایی حامی فلسطین پرداختند.

در پایان این تجمع بسیج اساتید، کارکنان، دانشجویان و دفتر هم‌اندیشی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: نهاد دانشگاه همواره محلی برای عدالتخواهی و آزاداندیشی در مسائل ملی و جهان بوده است، آمریکا از یک سو شعار آزادیخواهی و آزادی بیان می‌دهد و از سویی دیگر در اقدامی بی‌سابقه اقدام به هجوم به محوطه دانشگاه و کلاس‌های درس می‌‌کند، حضور نظامیان در دانشگاه و اخراج و دستگیری استادان و دانشجویان در محیط آموزشی اقدامی خلاف قوانین آموزشی در جهان است.

در این بیانیه اضافه شده است: اکنون که دانشجویان در آمریکا و اروپا، اراده خود برای ایستادگی در برابر ظلمت و سیاهی را فریاد می‌زنند و با وجود مقابله گسترده پلیس و دستگاه‌های امنیتی، نه‌تنها از مسیر خود منحرف نشده، بلکه اعتراضات را گسترده‌تر کرده‌اند، به آنها پیام می‌دهیم که ما در ایران تجربه مقابله با جور را در دوران ستمشاهی داریم، دانشجویان، جوانان، استادان و فرهیختگان بسیاری در کشورمان هزینه داده‌اند تا نهضت به رهبری پیر روشن ضمیر انقلاب اسامی ایران به نتیجه برسد.

در این بیانیه مطرح شده است: جنبش دانشجویی حاضر در آمریکا ظرفیت جهانی شدن را دارد و حتماً آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش الهام‌بخشی در همه‌گیر شدن این جنبش دانشجویی داشته و دانشگاه‌های ایران و جهان اسلام می‌توانند همصدا با آنها جنبش جهانی دانشجویی برای قطع ریشه صهیونیسم که همه قواعد بین‌المللی و انسانی را زیر پا گذاشته برپا کنند.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: موج اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی، پیام روشنی برای جنبش‌های دانشجویی در کشور‌های اسلامی دارد تا به این موج جهانی پیوسته و ضمن افشای ماهیت مزدورانه و سازشکارانه حُکّام خائن و نیز افشای جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی، آرامش‌کشنده در دانشگاه‌های کشور‌های اسلامی را درهم شکسته و به سهم خود خواب راحت را از چشم قاتلان کودکان غزه و حامیان آنها بربایند.

در این بیانیه تشریح شده است: ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسامی استان اردبیل همگام با دانشجویان این دانشگاه‌ها ضمن محکومیت خفقان ایجاد شده درفضای دانشگاه‌های آمریکا و تحمیل خشونت و ارعاب به ساحت مقدس دانشگاه، به تمامی استادان و دانشجویان کشور‌های غربی اطمینان می‌دهیم در این جنبش عظیم پشتیبان آنها بوده و در تبیین ارزش این جنبش در انزوای بیشتر رژیم جعلی صهیونیستی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تجمع در گلزار شهدای گمنام بندرعباس حمایت خود را از دانشجویان  و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین اعلام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این  تجمع، حرکت مزبوحانه رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین و همچنین برخورد پلیس آمریکا و اروپا با دانشجویان معترض حامی فلسطینیان را به شدت محکوم کرد و گفت: آنان که در ظاهر شعار حقوق بشر سر می‌دهند با حرکت‌های ضد انسانی و ضد بشری از ظلم و ستم حمایت می‌کنند و در این وانفسا از هیچ ستم و زوری علیه دانشجویان حامی فلسطین نیز کوتاه نمی‌آیند و در عمل، خباثت و ضد بشر بودن رفتار و حرکات خود را به نمایش می‌گذارند.

محمدحسین رنجبر با بیان اینکه ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است و بیداری مظلومان جهان امان را از دولتمردان استکبار و حامیان آنان در منطقه گرفته و آنان را در آینده‌ای نزدیک مجبور به تسلیم خواهد کرد، افزود: امروز بیداری جهان اسلام به پشتوانه انقلاب اسلامی و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موجب گسترده شدن  و بیداری سایر ملل و ادیان نیز شده و نشان می‌دهد که وعده الهی در تحقق نابودی ظلم و ستم به‌زودی به وقوع خواهد پیوست.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان هم در این تجمع اعتراضی ضمن محکومیت حرکت نابخردانه پلیس آمریکا و اروپا گفت: امروز مبارزه علیه ظلم و ستم به‌عنوان یک نقطه مشترک مظلومان جهان به اوج رسیده و نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداشته و موجب رسوایی آنان شده و نشان داده دیر یا زود، حق بر باطل پیروز است.

حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد با تأکید بر اینکه هیمنه پوشالی دشمن در عملیات «وعده صادق» به وضوح در هم شکست و نشان داد ایران اسلامی به پشتوانه مردم و مسلمانان جهان به یک قدرت فراگیر و بزرگ مبدل شده، افزود: عملیات «وعده صادق» گوشه کوچکی از قدرت نظامی ایران اسلامی به‌عنوان پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم بود که در یک حرکت هماهنگ و اقتدارگرایانه دشمن را به پستی و زبونی کشاند و اثبات کرد امروز اتحاد مردم مظلوم جهان با ایران اسلامی می‌تواند به نابودی اسرائیل ختم شود.

وی ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه خواهیم بود و این وعده صادق خداوند بوده که توسط جوانان و غیورمردان مسلمان و سایر ادیان الهی  در حال عملیاتی و اجرایی شدن است.

این مراسم با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ادامه یافت و در پایان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه با قرائت بیانیه پایانی ضمن محکومیت حرکات ضد انسانی پلیس آمریکا و اروپا؛ حمایت قاطع خود را از دانشجویان این مناطق در حمایت از مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل