Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرتغالی شیاطین سرخ معتقد است که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. 

منچستریونایتد در بازی قبلی خود مقابل اورتون با نتیجه 1-3 پیروز شد و برونو فرناندز عملکرد بسیار خوبی در این مسابقه داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از bein sports، برونو فرناندز، هافبک پرتغالی منچستریونایتد معتقد است که این تیم با وجود پیروزی مقابل اورتون، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

دو شکست به این معنا نیست که منچستریونایتد بدترین تیم در جهان است و پس از پیروزی مقابل اورتون نیز ما بهترین تیم جهان نیستیم. ما کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم. شما همیشه باید برای هر توپ بجنگید، باید برای دفاع کردن بجنگید تا به تیم خود کمک کنید. باید قدرتمند و پر تلاش باشید. در اتاق رختکن و در صحبت های خود می گوییم که همه باید در نبردهای خود پیروز شوند. ما به عنوان یک تیم بازی می کنیم اما ما باید در نبردهای فردی خود مقابل حریفان پیروز شویم.

همچنین بخوانید:

فیل نویل: همه منتظر افت برونو فرناندز بودند ولی او نه تنها افت نکرد بلکه بهتر هم شد

برونو فرناندز موفق به ثبت رکورد جدیدی در تاریخ لیگ برتر انگلیس شده است

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برونو فرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند

نماینده فرانسه، بازی امشب را در حالی آغاز می‌کند که برای صعود به دور بعد، به جبران شکست قبلی نیاز دارد. 

پاری سن ژرمن با وجود شکست هفته گذشته در خاک آلمان مقابل دورتموند، همچنان امیدوار به حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۴-۲۰۲۳ است.

طرفداری | به گزارش لو پاریزین، شاگردان لوئیز انریکه در دیدار برگشت که سه شنبه شب برگزار خواهد شد، مأموریت دارند تا شکست ۱-۰ در تقابل قبلی را جبران کنند. ژینولا که سابقه بازی برای PSG را در کارنامه دارد، مطمئن است که آن‌ها توانایی لازم برای رقم زدن کامبکی دیگر را دارند. 

آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند. حالا باید دید که بازیکنان، چگونه دست به دست هم می‌دهند تا شب موفقیت‌آمیزی را رقم بزنند و موجبات شادی باشگاه و فوتبال فرانسه را فراهم بیاورند. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • سر آلکس فرگوسن بدترین خریدش در منچستریونایتد را فاش کرد
  • فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست
  • تمجید جیمی کرگر و اشلی یانگ از رفتار تماشاگران منچستریونایتد در ورزشگاه پس از شکست این تیم مقابل کریستال پالاس (زیرنویس فارسی)
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید