Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@23:53:27 GMT

سخنگوی کاخ سفید: انتخابات تمام نشده است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۱۲۵۳

سخنگوی کاخ سفید: انتخابات تمام نشده است

سخنگوی کاخ سفید گفت: انتخابات به پایان نرسیده و فرایند شمارش صحیح آرا تازه آغاز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا به نقل از فاکس نیوز، کالین مک‌انانی دقایقی پیش در کنفرانس خبری ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: انتخابات به پایان نرسیده و فرایند شمارش صحیح آرا تازه آغاز شده است. ما برای حق تمام مردم آمریکا مبارزه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تنها یک حزب در آمریکا با تأیید هویت رأی دهندگان و تأیید امضا و سایر شاخص‌های هویتی رأی دهندگان مخالف است و تلاش می‌کند ناظران را از اتاق شمارش آرا خارج نگاه دارد و آن حزب دموکرات است.

سخنگوی کاخ سفید ادامه داد: ما خواستار انتهای شفافیت هستیم. قانون اساسی آمریکا مهم است. شاهد تلاش سیستماتیک دموکرات‌ها برای دور زدن قانون اساسی و تغییر نتیجه انتخابات به نفع خودشان هستیم.

گفتنی است که فاکس نیوز، شبکه وابسته به جمهوری خواهان و سی ان ان پوشش خبری زنده این کنفرانس خبری را از نیمه قطع کرد.

کد خبر 454503

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنگوی کاخ سفید انتخابات آمریکا انتخابات آمریکا 2020 اخبار جدید از انتخابات آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ انتخابات 2020 آمریکا دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم

تین نیوز

آزاد راه مراغه- هشترود یکی از مهمترین پروژه های جاده ای آذربایجان شرقی است که شمارش معکوس برای اتمام آن به صدا درآمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه مراغه - هشترود باید در روز مقرر افتتاح شود.

 

حجم ویدیو: 36.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه