Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@02:12:01 GMT

واکنش وزیر تعاون دولت نهم به انتخابات آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۱۲۹۴

واکنش وزیر تعاون دولت نهم به انتخابات آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

 محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون دولت نهم با اشاره به مطرح شدن احتمال تقلب در انتخابات آمریکا از سوی هر دو نامزد گفت: آنچه که مردم ما را خوشحال کرده این است که دسیسه‌های به کار برده شده علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران امروز دارد به خود آمریکایی ها برمی گردد و ترفند تقلب و اعلام پیروزی در فتنه پس از انتخابات ۸۸ که طرح ریزی کردند، امروز متوجه خودشان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ناگفته نماند که گره زدن مسائل کشور به انتخابات آمریکا و جهت گیری منافع ملی به سمت اینکه کدام نامزد پیروز می شود یا شکست می‌خورد، یک خطای راهبردی است و با اهداف راهبردی انقلاب اسلامی که استقبال طلبی بوده در تضاد است.

 ناظمی اردکانی افزود: در چهار دهه گذشته سیاست‌های خصمانه این دو حزب حاکم بر آمریکا در قبال نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب یکی بدتر از دیگری بوده است، صرفا در روش و تاکتیک متفاوت عمل کرده‌اند. آنهایی که با تحلیل سیاسی غلط خود این نامزد را از آن نامزد ترجیح داده و به جامعه القا می‌کنند بصیرت سیاسی ندارند و یا عوامل نفوذی آن‌ها هستند.

وزیر تعاون دولت نهم خاطرنشان کرد:  عمیق‌ترین تحلیل سیاسی در این خصوص را رهبر فرزانه انقلاب داشتند که فرمودند انتخابات آمریکا هیچ گونه تاثیری بر سیاست خارجی ایران ندارد و ملت بزرگ ایران پس از اعلام قطعی نتایج در تشخیص نوع رفتار و احیانا تغییر در رفتار سیاسی دشمن اشتباه نخواهد کرد، بلکه می‌داند که به نسبت پیچیدگی در رفتار دشمن می‌بایستی هوشمندانه‌تر عمل کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تقلب انتخابات آمریکا انتخابات ۸۸ انتخابات انتخابات آمریکا آمریکا تقلب ناظمی اردکانی انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید. بر اساس گزارش مراکز رسمی بالغ بر ۷۵۰ هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شده است، اشتغال خالص یعنی اشتغال منهای بازنشستگان و کسانی که شامل مستمری بیمه بیکاری می‌شوند. پیگیری ویژه وزارت کار و تعاون و اجتماعی در راستای ایجاد منویات مقام معظم رهبری در سیاست‌های تامین اجتماعی که پس از ابلاغ، همکاران ما در دولت بسیج شدند و خدمات بسیار موثری را انجام دادند.منبع: ایرنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه + فیلم
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • توضیحات وزیر تعاون درباره حق مسکن کارگران