Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام پیرحیاتی، در گفتگو با خبرنگار مهر، بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک برای کنترل بیماری کرونا در کشور تاکید کرد و گفت: من ماسک می زنم تا از شما مراقبت کنم و شما ماسک می زنید تا از من محافظت کنید.

وی با عنوان این مطلب که کادر درمانی در این ماه‌ها خسته و فرسوده شده اند، افزود: آنچه مسلم است، اینکه کرونا فعلاً هست و باید برنامه زندگی خودمان را بر اساس حضور این ویروس بنا کنیم و پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرحیاتی با عنوان این مطلب که چهره خشن کرونا ویروس در آی سی یو دیده می‌شود، گفت: بیماران بستری در بخش‌های عادی هرگز متوجه سختی بیماری نمی‌شوند. اما، کسانی که در بخش‌های آی سی یو بستری می‌شوند و زیر دستگاه می‌روند، چهره خشن بیماری را می‌بینند.

وی با اشاره به فصل شیوع آنفلوانزا و همزمانی آن با پاندمی کرونا، افزود: اگر نخواهیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم، دشواری‌های آنفلوانزا را با کرونا خواهیم داشت و در این صورت، وضع بدتر خواهد شد.

پیرحیاتی با اشاره به افرادی که سلامت آنها در صورت ابتلاء به کرونا بیشتر از دیگران تهدید می‌شود، گفت: افرادی که ایمنی بدن آنها به هر دلیل از بین رفته مثل بیمارانی که شیمی درمانی می‌کنند و در فاز حاد بیماری قرار دارند. بیماران پیوند عضو، بیمارانی که کورتون استفاده می‌کنند و به خصوص نوع کورتون آنها باعث شود دیابت بگیرند، افراد دیابتی، افراد چاق و کسانی که دچار نارسایی کلیوی هستند، بیشتر در معرض تهدیدات کرونا قرار دارند.

کد خبر 5067633

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی تهران بیماری های عفونی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی کووید 19 آمار کرونا سیما سادات لاری تست کرونا طب سنتی سازمان بیمه سلامت سازمان غذا و دارو ستاد ملی مقابله با کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آلزایمر پوکی استخوان سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چه زمانی باید کلسترول خون کودک را اندازه‌گیری کرد؟ (فیلم) خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم) علت خواب رفتن و گزگز پا‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شاید باور نکنید اما نوشیدن جوش شیرین این خواص را دارد!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد