Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا منصوری گفت: بسیاری از موارد ایجاد ایراد در وسایل برقی، مربوط به مشکلات داخلی در برق‌رسانی منازل است و ناشی از نوسانات برقی نیست.

به گزارش برنا؛ با هر نوسان برق بسیاری از وسایل برقی خانوارها متحمل خسارت می‌شود. این در حالی است که شهروندان با بروز هر یک از مشکلات ناشی از قطعی یا نوسان برق نمی‌دانند باید چه اقداماتی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا منصوری، معاون بهره داری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به خبرنگار برنا گفت: شرایط برق رسانی شبکه پایتخت پایدار و مناسب است اما در صورتی که در شبکه توزیع برق با توجه به وسعت تهران دچار مشکل و نوسان احتمالی شود شهروندان می‌توانند بدون مراجعه به شرکت و به صورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن همراه برق تهران و اپلیکیشن خدمات برق ایران و وب سایت شرکت توزیع برق تهران بزرگ درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.

 منصوری در تشریح چگونگی پیگیری خسارت‌های ناشی از نوسانات برق با بیان اینکه بسیاری از سوختگی لوازم برق منازل به علت مشکلات فنی داخل خود ساختمان است، افزود: در صورت تایید شدن خسارت به وجود آمده که ناشی از نوسانات برق است، مشترکان می‌توانند به صورت غیرحضوری اقدام به ثبت نوسان برق  در سامانه 121 کرده تا کارشناسان این شرکت پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اظهار کرد: این شرکت هم چنین در صورت برگزاری هر گونه مانور عملیاتی، اطلاع رسانی به موقع را از طریق رسانه‌ها به شهروندان پایتخت انجام می‌دهد.

//انتهای پیام: 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قطعی برق سامانه ۱۲۱ زهرا سلیمانی برق تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه تلخ ورود آب به منازل شهروندان شمس آباد دزفول
  • (ویدئو) لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی
  • لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود