Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@13:33:59 GMT

نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه کناره گیری کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۱۶۴۰

نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه کناره گیری کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از پایگاه خبری شبکه المیادین، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که مأموریت «جیمز جفری» نماینده ویژه ایالات متحده در امور سوریه در ماه میلادی جاری به پایان می رسد و «جوئل ربیرن» به عنوان جانشین وی تعیین خواهد شد.

این در حالی است که روزنامه الشرق الاوسط نیز گزارش داد که جیمز جفری در تماس با چند مقام اروپایی و همچنین جهان عرب با اعلام قصد خود برای ترک این سمت، گفته بود که «چه رئیس‌جمهور فعلی [ترامپ] پیروز انتخابات شود و چه نماینده دموکرات‌ها [بایدن]، سیاست ایالات متحده در قبال سوریه، تحریم‌ها و حضور ایران در این کشور تغییری نخواهد کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: کاملا هریس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی جیمز جفری نماینده ویژه آمریکا سوریه کناره گیری کاملا هریس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند

وال استریت ژورنال گزارش داد که ایالات متحده هواپیما‌های نظامی از جمله جت‌های جنگنده و هواپیما‌های بدون سرنشین خود را از امارات متحده عربی به قطر منتقل می‌کند. 

به گفته مقامات آمریکایی ناشناس، این اقدام نتیجه تصمیم امارات متحده عربی است که به آمریکا اجازه نمی‌دهد از پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی به یمن و عراق حملات هوایی انجام دهد.

گفته می‌شود که ایالات متحده این تجهیزات را به پایگاه هوایی العدید در قطر منتقل می‌کند، جایی که استفاده از آن محدودیتی نخواهد داشت. 

به گفته این مقامات امارات از بیم آنکه به همکاری با آمریکا در حمله fه عراق و یمن متهم نشود و هدف حمله نیرو‌های مقاومت قرار نگیرد، از آمریکا خواسته جنگنده‌های خود را به پایگاه دیگری منتقل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد
  • دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
  • بازداشت دستکم ۲۱۰۰ نفر در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است