Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:09:18 GMT

یک دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج ـ قزوین واژگون شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۲۱۶۳

یک دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج ـ قزوین واژگون شد

گروه استان‌ها ــ رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه کرج ـ قزوین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز؛ مهرداد بابایی اظهار داشت: ساعت 6:27 صبح امروز واژگونی یک دستگاه اتوبوس در لاین جنوبی اتوبان کرج قزوین بعد از پل نظرآباد به سمت کرج، روبه‌روی "مجتمع فخر ایران" به اورژانس البرز اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اتوبوس از مبدأ پارس آباد به مقصد تهران در  حال حرکت بوده است.

تصادف اتوبوس و تریلی در آزادراه کرج-قزوین 11 کشته و زخمی برجای گذاشت خوزستان| تصادف اتوبوس در جاده اهواز-آبادان 19 کشته و زخمی برجای گذاشت یک کشته و 4 مصدوم بر اثر تصادف اتوبوس با عابران‌پیاده در بزرگراه بعثت تصادف اتوبوس در آزادراه قزوین ـ کرج/فوت دو نفر و مصدومیت تعدادی زیادی از مسافران

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز یک دستگاه اتوبوس اورژانس و 4 دستگاه آمبولانس اورژانس البرز بلافاصله به محل سانحه اعزام شدند، گفت: اخبار تکمیلی درباره تعداد مصدومین یا فوتی‌های احتمالی متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یک دستگاه اتوبوس تصادف اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در محور تکاب به شاهین‌دژ یک نفر جان باخته و سه نفر مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از وقوع حادثه واژگونی خودرو در محور تکاب به شاهین‌دژ خبر داد.

وی افزود: این حادثه امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت در سه‌راهی قلعه و ساعت ۱۷.۳۰ به وقوع پیوست و در آن یک دستگاه خودروی سواری رانا واژگون شد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه سه مصدوم و یک فوتی داشت که مصدومین توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب منتقل شدند.

کد خبر 750367

دیگر خبرها

  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان