Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@09:01:51 GMT

5 محرک طبیعی برای افزایش انرژی بدن

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۲۴۱۸

آفتاب‌‌نیوز :

بعضی روزها ممکن است با احساس خستگی و نیاز به انرژی بیشتر برای ادامه فعالیت های خود در طول روز مواجه شوید. مکمل های مختلفی در بازار وجود دارند که تحقق این هدف را نوید می دهند، اما گاهی اوقات نتایج دلخواه کسب نمی شوند. این در شرایطی است که برای افزایش سطوح انرژی خود می توانید استفاده از برخی محرک های طبیعی را نیز مد نظر قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش "استپ تو هلث"، محرک های طبیعی بسیاری وجود دارند که شاید در خانه خود نیز آنها را داشته باشید. در ادامه با برخی از این تقویت کننده طبیعی سطوح انرژی بیشتر آشنا می شویم.

رزماری

بنابر مقاله ای که در نشریه Scripta Ethnological منتشر شد، رزماری از خواص محرک برخوردار است. پس در صورت احساس خستگی می توانید نوشیدن دمنوش رزماری را مد نظر قرار دهید. این نوشیدنی می تواند به افزایش سطوح انرژی شما کمک کند.

جینسینگ قرمز

جینسینگ قرمز یک محصول انرژی‌زا است که به طور گسترده توسط ورزشکاران استفاده می شود. جینسینگ قرمز یکی از بهترین محرک های طبیعی است که سطوح انرژی و همچنین سلامت بدن را تقویت می کند.

مصرف دمنوش جینسینگ قرمز یکی از گزینه های توصیه شده و راحتی است که می توانید برای بهره‌مندی از فواید آن در زمینه افزایش سطوح انرژی بدن و رفع خستگی مد نظر قرار دهید.

گوارانا

میوه گوارانا بومی آمازون است و بنابر مطالعه ای که در نشریه Vitae منتشر شد، سرشار از ویتامین های مختلف و کافئین است. از این رو، هنگامی که با احساس خستگی مواجه هستید، گوارانا می تواند محرک خوبی برای افزایش سطوح انرژی باشد.

پودر گوارانا گزینه ای است که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. شما می توانید این پودر را به ماست، آبمیوه ها یا اسموتی ها اضافه کنید.

یربا ماته

چای یربا ماته اخیرا بسیار محبوب شده و افراد بسیاری نوشیدن آن را آغاز کرده اند. افراد پس از نوشیدن این چای حال خوبی را تجربه می کنند.

شما می توانید این محرک طبیعی را به صورت دمنوش مصرف کنید. با توجه به مطالعه ای که در نشریه Anales de la Facultad de Medicina de la Universidad de la República Uruguay منتشر شد، یربا ماته حاوی کافئین است و می تواند به افزایش سطوح انرژی کمک کند.

گینکو بیلوبا

گینکو بیلوبا به واسطه خواص خود برای حافظه یا اختلالات تمرکز شناخته شده است و مطالعه ای که در نشریه Medicina Naturista منتشر شد به این موارد اشاره دارد. همچنین، گینکو بیلوبا حاوی کافئین است، از این رو، می تواند در افزایش سطوح انرژی بدن موثر عمل کند.

دمنوش گینکو بیلوبا یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده از این گیاه است. شما می توانید محصولات آماده استفاده را خریداری کرده یا دمنوش را با استفاده از برگ های گینکو بیلوبا آماده کنید. مکمل های گینکو بیلوبا نیز در دسترس هستند.

نکته های بیشتر
برای افزایش سطوح انرژی خود می توانید موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

رژیم غذایی خود را تغییر دهید: مصرف وعده های غذایی بزرگ ممکن است دلیل احساس خستگی شما باشد. مصرف وعده های غذایی کوچک‌تر با تکرر بیشتر در طول روز را مد نظر قرار دهید. زمانی که احساس می کنید سیر شده اید از غذا خوردن دست بکشید و میوه ها و سبزیجات بیشتری را در رژیم غذایی خود جای دهید.

ورزش کنید: فعالیت بدنی حتی در قالب 30 دقیقه پیاده‌روی روزانه یکی از بهترین محرک های طبیعی برای افزایش انرژی بدن است. فقط باید در این مسیر ثابت قدم باشید.

روابط اجتماعی خود را تقویت کنید: برقراری ارتباط با دیگران می تواند به افزایش انرژی بدن کمک کند. اما اگر خود را در خانه حبس کنید، خستگی یکی از پیامدهای احتمالی خواهد بود.

منبع: عصرایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انرژی بدن جینسینگ سلامت افزایش سطوح انرژی مد نظر قرار دهید برای افزایش احساس خستگی انرژی بدن منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده

موفقیت ایران در افزایش فروش نفت خام خود با وجود تحریم ها و چالش ها را می توان به دیپلماسی فعال و هوشمند انرژی آن نسبت داد. ایران با تمرکز بر توسعه همکاری با پالایشگاه‌های کوچک مقیاس چین و اجرای سیاست هوشمندانه نوسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده، توانسته است صادرات نفت خام خود را به سطح پیش از دور جدید تحریم‌ها در سال 2017 افزایش دهد. فایننشال تایمز، انعطاف پذیری و رویکرد استراتژیک ایران را برای عبور از پیچیدگی های بازار جهانی نفت به عنوان عامل اصلی این موضوع معرفی کرده است

محمدرضا کارگزار کارشناس انرژی در رابطه با رکوردشکنی ایران در توسعه تجارت نفت خام خود در 6 سال گذشته گفته است: تلاش‌های مشترک ایران و پالایشگاه‌های کوچک چینی در افزایش فروش نفت خام مؤثر بوده است. ایران با تقویت شراکت با همتایان چینی خود کانال های صادراتی خود را گسترش داده و بازار قابل اعتمادی را برای محصولات نفتی خود تضمین کرده است. این همکاری استراتژیک نه تنها به ایران کمک کرده تا فروش نفت خام خود را حفظ کند، بلکه روابط بلندمدتی را نیز تقویت کرده است که به ثبات و پایداری صادرات نفت این کشور کمک می کند.

ایران اتکای خود به بازارهای سنتی نفت را به حداقل رسانده است

وی افزود: علاوه بر این، تمرکز ایران بر سیاست هوشمندانه نوسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده نقش مهمی در افزایش فروش نفت خام این کشور داشته است. ایران با نوسازی زیرساخت های فرسوده و بهینه سازی فرآیندهای تولید، توانسته ظرفیت پالایشی خود را افزایش داده و کیفیت فرآورده های نفتی خود را ارتقا دهد. این سرمایه‌گذاری استراتژیک در ارتقای پالایشگاه‌ها نه تنها رقابت‌پذیری ایران را در بازار جهانی نفت افزایش داده است، بلکه این کشور را قادر می‌سازد تا نیازهای رو به رشد شرکای صادراتی خود را برآورده کند.

وی ادامه داد: تاکید ایران بر ایجاد بازار برای نفت خام ایران عامل اصلی موفقیت این کشور در افزایش فروش بوده است. ایران با هدف قرار دادن مناطقی مانند آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیای مرکزی برای سرمایه گذاری در پالایشگاه ها، مقاصد صادراتی خود را متنوع کرده و اتکای خود به بازارهای سنتی را به حداقل رسانده است.

کارشناس انرژی تاکید کرد: این گسترش به مناطق جدید، همراه با رشد بازاریابی شبکه ای در کشورهای آسیای شرقی، به ایران اجازه داده است تا از فرصت های نوظهور سرمایه گذاری کند و پتانسیل فروش نفت خام خود را به حداکثر برساند.

دیپلماسی هوشمند انرژی در زمینه تمرکز مداوم بر ابتکارات جدید

کارگزار با اشاره به دیپلماسی فعال و هوشمند انرژی در زمینه تمرکز مداوم بر ابتکارات جدید در حوزه بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده و صادرات خدمات فنی و مهندسی اظهار کرد: انعطاف‌پذیری و سازگاری صنعت نفت ایران در برابر تحریم‌ها و چالش‌های ژئوپلیتیکی اهمیت دیپلماسی فعال و هوشمند انرژی را نشان می‌دهد.

وی گفت: ایران با استفاده از مشارکت های استراتژیک، اجرای سیاست های نوآورانه و سرمایه گذاری از فرصت های بازار توانسته است بر موانع غلبه کرده و به سطوح بالایی از فروش نفت خام دست یابد. حرکت رو به جلو ایران در بازار نفت خام، با تمرکز مداوم بر ابتکارات جدید در حوزه بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده و صادرات خدمات فنی و مهندسی در ارتقاء زیرساخت های مذکور جهت تنوع بخشیدن بر بازار جهت حفظ موفقیت ایران در بازار جهانی نفت صورت پذیرفته است.

وی  گفت: موفقیت ایران در افزایش فروش نفت خام خود گواهی بر چشم انداز استراتژیک و تعهد این کشور به محرک رشد و توسعه در بخش نفت است. ایران با اتخاذ رویکرد دیپلماسی فعال و هوشمند انرژی، خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی در بازار جهانی نفت معرفی کرده و مقاومت خود را در برابر چالش ها نشان داده است. از طریق ادامه همکاری، نوآوری و گسترش بازار، ایران آماده است تا فروش نفت خام خود را بیشتر افزایش دهد و جایگاه خود را به عنوان صادرکننده بزرگ نفت در صحنه جهانی مستحکم کند.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • شکار یک پلنگ ایرانی در توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟