Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:03:22 GMT

چاده چالوس برای دومین روز مسدود است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۲۵۱۱

چاده چالوس برای دومین روز مسدود است

به گزارش ایرنا امروز سه شنبه ٢٠ آبان تردد از محور چالوس از ساعت ۶ تا ۱۷ ممنوع است.

اکنون تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت گزارش شده و محورهای چالوس و هراز برفی و بارانی و محور فیروزکوه ،آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت بارانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در محدوده های شهرک جهان نما و گرمدره خبر می دهد.

ترافیک سنگینی نیز  در آزادراه کرج-قزوین محدوده پل فردیس و حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا گلدشت و  ترافیک نیمه سنگینی در محور شهریار - تهران شهرقدس گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های البرز و مازندران، بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم، قزوین، زنجان،مرکزی، همدان، کرمانشاه،کردستان و کهگیلویه وبویراحمد خبر می دهد.

در شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۹۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۴ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۳/۱۶ درصد ، اوج تردد بین ساعت۱۷ تا۱۸ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجام شده که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

برچسب‌ها رشت مرکز مدیریت راه های کشور همدان ترافیک فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت مرکز مدیریت راه های کشور همدان ترافیک فیروزکوه رشت مرکز مدیریت راه های کشور همدان ترافیک فیروزکوه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال

سرهنگ  پیمان کرمی  از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ١٦ انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون ترافیک در جاده کرج - چالوس از میدان امیرکبیر کرج تا شهرستانک روان است.

کرمی گفت : ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها| کندوان یک طرفه شد / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز