Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حسین حسنی رئیس اتاق اصناف نهاوند با اشاره به تعطیلی دو هفته ی واحد‌های صنفی نهاوند گفت: فعالیت واحد‌های صنفی مشاغل گروه‌های یک و دو نهاوند از روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه تا ساعت ۱۸ مجاز است.

او اظهار کرد: این واحد‌ها می‌توانند با رعایت دستورات بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند، ولی گروه‌های شغلی ۳و۴ تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی گفت: فعالیت تمام واحد‌های صنفی مشاغل گروه دو نهاوند از روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه بعد از دو هفته تعطیلی مجاز است.

رئیس اتاق اصناف نهاوند افزود: تمام گروه‌های صنفی زیر مجموعه گروه شغلی ۲ می‌توانند تا ساعت ۱۸ هر روز مغازه‌های خود را باز کنند، اما گروه‌های شغلی ۳و۴ تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل می‌باشند.

او گفت: در صورت تخلف واحد‌های صنفی ۲ در عدم تعطیلی ساعت ۱۸ به بعد و تعطیلی مشاغل گروه‌های ۳و۴ برابر قانون واحد صنفی پلمب و جریمه سنگین خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق اصناف ویروس کرونا واحد های صنفی واحد های صنفی ساعت ۱۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • توافق گروه ۷ برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا ۲۰۳۵
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)