Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، رسانه‌های آمریکا روز گذشته -دوشنبه- اعلام کردند که «ویلیام بار»، وزیر دادگستری این کشور به دادستان‌های فدرال اجازه داده است تا روند تحقیق درباره ادعاهای تخلف در انتخابات ریاست‌جمهوری را آغاز کنند. 

روزنامه‌های نیویورک تایمز و واشنگتن پست و رسانه‌های دیگری اعلام کردند که بار به دادستان‌ها بر لزوم تحقیق درباره ادعاهای تخلف پیش از آنکه نتایج طی هفته‌های آینده تایید شود، تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان‌ها معمولا تا زمان ارائه نتایج نهایی مجاز به اقدام نیستند. با استناد به قوانین محلی‌، این ممکن است چند روز یا چند هفته پس از انتخابات سوم نوامبر زمان ببرد. ایالت‌ها باید حداکثر تا هشت دسامبر نتایج نهایی مصوب را به واشنگتن گزارش دهند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور فعلی  که حاضر به قبول شکست نیست، ادعا می‌کند تقلب گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری رخ داده است. وی برای به چالش کشیدن نتیجه‌، یک سری دادخواست ارائه داده، اما تاکنون هیچ مدرک محکمی برای اثبات این ادعاها ارائه نکرده است. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تحقیق ویلیام بار دادستان های فدرال انتخابات 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، همزمان با سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، دادستان کل کشور به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضائی در شهرستان میناب حضور پیدا کرد.

دادستان کل کشور در شهرستان میناب ابتدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای میناب رفت و سپس از شعب دادگستری میناب بازدید و نیز از اداره ثبت اسناد، پارکینگ خودروهای توقیفی آنامیس، اداره زندان، مرکز مانیتورینگ شهرداری بازدید کرد و با پرسنل دادگستری میناب به گفت‌وگو نشست.

دادستان کل کشور در حاشیه این بازدیدها گفت: مواردی که در این بازدیدها مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته، بحث تعیین تکلیف خودروهای توقیفی است.

وی گفت: هیأتی در دادستانی کل کشور به منظور پیگیری و تعیین تکلیف سریع‌تر خودرو و کالاهای توقیفی و کالاهای اموال تملیکی تشکیل شده است.

همچنین دادستان کل کشور از کشفیات و دستاوردهای نیروی انتظامی هرمزگان بازدید و از اقدامات نیروی انتظامی این استان در مبارزه با کالای قاچاق قدردانی کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به سامانه پایش تصویری در نیروی انتظامی، استفاده از این سامانه را برای مشاهده محل دقیق وقوع جرم و کاهش تصادفات مؤثر دانست.

کد خبر 6095247

دیگر خبرها

  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • خشم خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهد
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران