Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که چند روز پیش بود که تغییر رنگ یکشبه و ناگهانی آب رودخانه‌ای در چین، موجب حیرت ساکنان محلی در این کشور شد اکنون تغییر رنگ آب یک رودخانه‌ دیگر در روسیه خبرساز شده است.   تصاویر منتشر شده رودخانه «ایسکیتیمکا» را که رنگ آب آن به رنگ قرمز درآمده نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بنا به گفته مقامات محلی آب این رودخانه از یک زهکش مسدود شده در شهر «کِمِروف» سرازیر می‌شود. تغییر رنگ این رودخانه در حالی اتفاق می‌افتد که پیشتر نیز دو رودخانه دیگر در روسیه دچار تغییر رنگ مشابه شده بودند.   تغییر رنگ رودخانه ایسکیتیمکا باعث نگرانی ساکنان شهر صنعتی کروف که رودخلانه از آن عبور می‌کند شده است. در حالی که مقامات محلی در منطقه سیبری در حال پیداکردن علت این پدیده هستند ساکنان محلی گفتند که پس از وقوع این اتفاق اردک‌ها از شنا در آب سمی رودخانه خودداری می‌کنند.   یکی از ساکنان محلی در این باره گفت: «آب رودخانه شبیه به سوپ Borscht (نوعی آبگوشت سبزی دار روسی) است. اما احتمالا سمی‌تر است.» آندری ژرمن افزود: «هیچ اردکی وارد رودخانه نمی‌شود و همه در حاشیه رودخانه بسر می‌برند.»   گفتنی است؛ تغییر رنگ رودخانه ایسکیتیمکا در روسیه در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز تغییر رنگ رودخانه یِمائو، در منطقه «ژیانفِنگ» استان هبئی چین موجب حیرت مردم محلی شده بود.   تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: روسیه کمروف تغییر رنگ رودخانه تغییر رنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر

زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است. از راه‌اندازی کارواش تا صافکاری و نقاشی، از قفل‌سازی و تعمیر شیشه تا بهره‌برداری در قالب پارکینگ خودرو. اراضی پایین پل‌های تهران، زمین‌های شهر محسوب می‌شود و مالک آن یه بهتر است گفته شود «نگهبان این اراضی»، شهرداری تهران است.

حال اگر استفاده تجاری از زیرپل‌های تهران، با اجازه شهرداری است، «درآمد روزانه بودجه شهرداری از این محل» در کدام یک از ردیف‌های مصوب بودجه تهران قید می‌شود؟

اگر هم کاسبی زیرپل، بدون هماهنگی با مدیران شهر بوده، در این صورت این «حیات خلوت» موجود در پایتخت چطور شکل گرفته است که شهرداری به محض «بدهی یک مغازه به شهرداری»، با بلوک سیمانی جلوی کسب و کار او را می‌گیرد اما اینجا در روز روشن، تجارت با اراضی شهر بدون پرداخت «حق شهر» برقرار است؟ عکس از بزرگراه یادگار امام گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • حرکت باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین (فیلم)
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود