Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:40:11 GMT

تعطیلی و پلمپ ۵۶۰ واحد صنفی در شهرستان کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۳۰۸۲

تعطیلی و پلمپ ۵۶۰ واحد صنفی در شهرستان کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: از آغاز اعمال محدویت های اخیر و پس از مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا بیش از ۵۶۰ واحد صنفی غیر ضروری در شهرستان کهگیلویه تعطیل و یا پلمپ شد.

محمدطاهر طیب زادگان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در پی افزایش آمار مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در سطح شهرستان کهگیلویه و پس از نشست اضطراری ستاد مقابله با کرونای شهرستان و تصویب اعمال محدودیت برای صنوف غیر ضروری، گشت های نظارتی ویژه ای به همین منظور و با محوریت کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان تشکیل و نسبت به تعطیلی صنوف غیر ضرور در سطح شهرستان اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: طی سه روزه اخیر و به همت ۱۲ تیم نظارتی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت کهگیلویه، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی در دو نوبت صبح و عصر بالغ بر ۵۶۰ واحد صنفی مختلف در بخش های تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی،عطاری ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، قهوه سراها، آرایشگاهها، پاساژها، نانوایی ها و سایر صنوف غیر ضرور و همچنین کارگاههای مختلف و دفاتر پیشخوان در راستای اعمال محدویت های مرتبط با پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در سطح شهرستان کهگیلویه تعطیل یا پلمپ گشته و برخی از آنها نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: تمامی محدودیت های ایجاد شده در راستای حفظ سلامت عمومی مردم بوده و این شبکه در خصوص سلامت مردم کوچکترین اغماضی نخواهد داشت و با متخلفین و هنجارشکنانی که مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان را نادیده گرفته و با رفتار خود سلامت مردم را به خطر می اندازند، با همراهی نیروی انتظامی و مراجع قضایی برخورد قاطعی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها منطقه کهگیلویه و بویراحمد كهگيلويه همه باهم علیه کرونا کروناویروس شهرستان کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان، به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه در راستای نظارت و کنترل بر عملکرد اصناف ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در مدت ۲ روز از ۱۱۵ واحد صنفی در سطح شهرستان رودسر بازدید کردند، گفت: در این بازرسی‌ها از ۳۱ واحد صنفی تعهد گرفته وبه ۵۲ واحد صنفی هم تذکر داده شد.
وی همچنین افزود: برای ۱۱ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و نقض ضوابط انتظامی در اجرای ماده ۱۷ قانون نظام صنفی بسته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز